Direktlänk till inlägg 23 mars 2009

Jaha, då var man...

Av Sara Johannesson - 23 mars 2009 10:39

... tillbaka på jobbet igen då. Helgen är över och man önskar att bestog av 2 dagar till.


I fredags så skulle vi ta det lugnt. men för ovanlighetens skull blev det ju inte så... Vi var först hemma hos Niklas och skulle sitta och spela lite. Men då så bjöd han på öl, efter ett tag så for vi vidare till en tjej som heter Lina. Där bjöd hon för fullt på vin och groggar. Så man blev ju rätt bra igång. Usch! Det tycktre inte min mage om alls... så kvällen slutade ju inte toppen. Men fram till dess var trevligt:D


På lördagen sen så var det ju underbart väder. Så Tom åkte lite inlinse (stavning). Det slutade med att vi hamnade hos Johan som städade för fulla muggar när vi kom. Efter en stund så drog vi oss hemmåt och bestsällde pizza som vi tog med oss till Johan och satt där och åt. Vid typ 2-3 tiden sen gick jag hem och städade där hemma. För det skulle komma lite folk och titta på titta på hockeyn. Det var ganska skönt att få städningen gjord. Har luggit ganska länge på latsidan när det gäller den biten. Men jag måste fotfarande dammsuga. För det hann jag inte innan dom kom. Men det blev jag, Tom, Almir, Johan och Stoffe som att och tittade. Niklas skulle vara med också. Men han kom aldrig. Det var nog bara jag som belv nöjd resuktaten som blev. Hehe men 6-0 det är ju bara TOPPEN:D


Igår hände det inte heller mkt. Vi tittade film, yes-man. Ricktigt rolig var den:D Hehe. Sen så spelade Tom och Eric CS typ hela kvällen så då låg jag inne i sovrummet och läste. "Pojken som kallades Det". Jag har läst den innan. Men den är ju så bra. Eller hur man nu ska säga. Hämsk är nog det rätta ordet. Men man fasnar så jävla lätt i den. men tycker så synd om honom så det finns innte! Jag kan inte förstå hur en människa kan behandla någon annan på  det sättet som Hon gjorde?! Nä usch nu ska vi inte prata om det mer. Man blir ju bara deppig och förbanad.


Idag är det bara en månad kvar till att jag fyller 20:D Weeeiiii! Var bara tvungen att skriva det;)


Idag kommer det inte hända mkt annars. Tom har ju tyvärr smittat mig med sin förkylning så man är ju så lagon pigg idag. Så det blir väl att försöka städa klart hemma så det blir klart någon gång. Om jag orkar vill säga hehe(A).


Nä nu ska jag sälja vidare. Har fått en ganska bra start på morgonen:P

Puss på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Johannesson - 2 april 2011 09:46

... skulle DÖ!! Gjorde min första demo på 3 fucking månader! Så ringer Joel mig och ber mig vara mentor. Och jag min dumme fan säger ja!!! :/ Var nervös som ett jävla miffo! Satt i bilen påväg till Rävlanda och hade ångest och satt nästan och grät av...

Av Sara Johannesson - 31 mars 2011 13:24

... bjöd inte på allt för mkt. Var bara en väldigt skön slapp dag :D Blev mys med hundaran och massa film tittande. Tittade bland annat på Beck Lockpojken. Hahaha! finns en ganska så rolig historia som går hand i hand med den filmen. Det kan väl va...

Av Sara Johannesson - 30 mars 2011 12:02

... har varit med min bogg. Men har inte gått att skriva. Men nu verkar det ju som att det funkar ;)   Fan asså vilken helg man hade då. Började redan på fredagen. Jag jobbade ju så jag och Emmelie hade inget planerat. Men vid 8 tiden fick vi någ...

Av Sara Johannesson - 25 mars 2011 12:47

... sista arbetsdagen för den här veckan. UNDERBART! :D Ska bli så grymt skönt att det finns inte!   I helgen var det planerad inflyttninsfest. Men den bli inte av tyvärr:/ Var inte så många som kunde just i helgen. Så får hoppas att det blir bät...

Av Sara Johannesson - 23 mars 2011 09:49

... det var sjukt länge sen jag skrev i min blogg. Har ju hänt MASSOR sen senast. Men allt är lååångt ifrån värt att skriva om hehe.   Men just nu ser mitt liv väldigt fantastiskt ut :) Jag bor ihop men min underbara sambo Emmelie och våra 2 hund...

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards