Direktlänk till inlägg 15 juli 2010

Det belv en spännande...

Av Sara Johannesson - 15 juli 2010 14:05

... natt.


Gjorde klart min contreoller utbildning igår.  Gick faktist bra:) Är Jävligt nöjd med mitt resultat. Och vad jag förstod var min chef det med:D Känndes väldigt bra att få beröm av Ulf. ( Han är inte den som är överdriver generös med det annars ) Så jag sög åt mig som en liten svamp av all info och tips han gav mig. Så får de när jag får sitta min första dag som controller:D Hoppas det blir snart så jag kan visa vem somär bästa controllen på Ws;) Så dagen och kvällen gick bra igår.


Sen kom vi till skedet när jag skulle hem. Bilen jag lånar fungerar inte tankmätaren på. Så man får köta på trippen som stannar upp då och då. Är ju volvo så blir inte förvånad. Så när jag skulle sätta mig och köra hem så trodde jag att jag skulle kunna åka många fler mil en dom 4 jag hade att åka. Men när jag hade en mil kvar sår jag soppajuck... Jävla kul kl halv 2 på natten en onsdag. Dom som är vakna då festar och resten jobbar. Så det vara bara att kolla igenom telefonboken efter någon som kunde komma med en dunk eller boxera mig. Men dom som svarade var Anna och Pierre. Anna var ochg festade och Pierre var i skåne.. Så kunde ju bli aningen svårt för dom. Så det vara bara att bädda ner sig i bilen och sova... Inte speciellt skönt måste jag säga... Så blev hela en och en halv timmes sömn inatt weei:P Men vid 8 tiden svarade min lilla prinsessa Carro. Som erbjöd sig att komma och hämta mig. För hon skulle ändå åt dom hållen och titta när hennes bror körde folkrace. Så hon kom och boxerade mig till Eksjö och lånade mig lite pengar så jag kunde få i ett par liter i bilfan iaf. Så som sagt kan inte tacka henne nog för det. Annars hade jag nog suttit kvar där än. Så kom hem vid 11 typ. Då var det bara att sätta sig i bilen igen och vara chaför åt min farfar som hade lämnat bilen hos en kompis men dom hade åkt därifrån.  Sen blev det att hjälpa mamma att handla. Så har haft fullt upp hitills. 


Nu blir det en snabbdusch och åka och käka pizza med Anna och hennes bror. Sen ska hon ocm jag till långanäs och bada:D


Så ha det bäst! Puss på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Johannesson - 2 april 2011 09:46

... skulle DÖ!! Gjorde min första demo på 3 fucking månader! Så ringer Joel mig och ber mig vara mentor. Och jag min dumme fan säger ja!!! :/ Var nervös som ett jävla miffo! Satt i bilen påväg till Rävlanda och hade ångest och satt nästan och grät av...

Av Sara Johannesson - 31 mars 2011 13:24

... bjöd inte på allt för mkt. Var bara en väldigt skön slapp dag :D Blev mys med hundaran och massa film tittande. Tittade bland annat på Beck Lockpojken. Hahaha! finns en ganska så rolig historia som går hand i hand med den filmen. Det kan väl va...

Av Sara Johannesson - 30 mars 2011 12:02

... har varit med min bogg. Men har inte gått att skriva. Men nu verkar det ju som att det funkar ;)   Fan asså vilken helg man hade då. Började redan på fredagen. Jag jobbade ju så jag och Emmelie hade inget planerat. Men vid 8 tiden fick vi någ...

Av Sara Johannesson - 25 mars 2011 12:47

... sista arbetsdagen för den här veckan. UNDERBART! :D Ska bli så grymt skönt att det finns inte!   I helgen var det planerad inflyttninsfest. Men den bli inte av tyvärr:/ Var inte så många som kunde just i helgen. Så får hoppas att det blir bät...

Av Sara Johannesson - 23 mars 2011 09:49

... det var sjukt länge sen jag skrev i min blogg. Har ju hänt MASSOR sen senast. Men allt är lååångt ifrån värt att skriva om hehe.   Men just nu ser mitt liv väldigt fantastiskt ut :) Jag bor ihop men min underbara sambo Emmelie och våra 2 hund...

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards