Alla inlägg den 17 juli 2010

Av Sara Johannesson - 17 juli 2010 12:46

... Sara skulle ju inte dricka igår... Gick ju bra! Blev as kalas där ett tag Haha! Fast borde jag fattat när jag åker till Peter och ska vara nykter på en fest. Det händer ju bara inte hehe. Han lyckas ta mig faan alltid att få mig full. Men kul hade jag iaf xD Alltid lika kul att lära känna nya människor och så:D Det började lite lugt med en öl som snabbt blev 3 och som blev 5 som blev7... Sen 2 groggar med... Jag behöver ju inte så jätte mkt för att bli full.. Speciellt inte man man inte ätit på hela dagen utan bara jobbat. Väldigt dumt gjort av mig. Men som sagt kul var det :D Folk lyssnade ju på bra musik till och med! :O Det är fan inte vanligt.


Var dock inte lika kul när klockan ringde vid halv 8 i morse. Då var man lagom mör. Kom hem vid kl halv 5 på natten... Så ligger lite efter i sömn om man säger så. Men det är det värt! Tyvärr vaalde jag bara fel dag att sitta helt död på. För sitter min första dag som controller nämnigen. Så måste ju vara pigg. Men ögonen går fan i kors på mig just nu :S så ikväll kommer jag nog somna utan några som helst problem:P Hehe. Eller så är jag över trött och kommer inte kunna somna alls. Ska strax ut och ta lite frisk luft och se om jag piggnar till då. För snart kommer det avslut och grejer. Och då måste man vara på topp. Plus lite till ;D


Så får nog bli lite luft och sen ta nya tag och se till att klämma iväg en maskin eller 2 åt dom små säljarna xD Nä men så många som möjligt såklart :D


Ha der guld! Puss på er

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards