Direktlänk till inlägg 30 mars 2011

Vet inte vad det...

Av Sara Johannesson - 30 mars 2011 12:02

... har varit med min bogg. Men har inte gått att skriva. Men nu verkar det ju som att det funkar ;)


Fan asså vilken helg man hade då. Började redan på fredagen. Jag jobbade ju så jag och Emmelie hade inget planerat. Men vid 8 tiden fick vi något ryck och bestämde att vi skulle gå ut och festa aset. Så vi började smådricka lite eftersom jag fortfarande jobbade så slank ciderna ner sakta i början. Men när sista ringde ut sig var kl 23 och man hävde det man hade och Lex klörde ner oss till stan. Efter ca 30min i kön för att få komma in så säger dom att deras kortmaskin var trasig så vi fick gå och ta ut pengar fär att kunna betala inträdet. Som tur var slapp vi kön in igen eftersom vi redan stått i den en gång. Väl inne började kaoset. :P Började med en shoot och en cider precis som alltid. Men där stannade det ju inte, oxå det som alltid hahaha!! Tror det blev 5 shoot´s 4 drikar och 3 cider.. Allt utom cidern var 6:or förståss :O hahaha! Men satan så kul vi hade! Mins att jag sätter mig i Lex bil för att åka hem. Sen vaknar jag vid kl 9 dagen efter och ser att det ligger 2 st snubbar i soffan. Så tydigen hade vi efterfest med hahah! Den var inte jag med på iaf :P


Vid 13 tiden på lördagen satta vår dag igång igen. Båda kände väl att det skue behövts ett sx antal timmar till. Men ja så kan det vara. Så vi pakade in oss i bilen och åkte ner mot Växsjö. För där skulle Emmelie träffa sin pappa och bowla. Undertiden dom gjorde det så åkte jag och vovvarna runt där och tittade. Väldigt tråkig stad måste jag säga. Var även på promenad med bictharna haha. Efter det rullade vi mot Nybro, sedan Öland och efter det tillbaka till Kalmar där Emmelie skulle jobba som bartender hela kvällen. Hade skit kul :) Ett band som hette Billy som spelase gyenetider låtar var där även drängarna. Så dagen efter var ju inte min röst helt hundra kan jag låva.. Känns som att det fortfarande inte är det hehe. 

Fick även höra den SÄMSTA raggningsrepliken i mitt liv haha! "visste du att inatt har man sex i n timme längre utan minsta ansträgning. Kan det bli bättre?? Vill du förja med mig hem?" Hahaha! Kunde inte annat än asgarva åt honom haha! Sen var det bara att sätta sig i bilen och åka hem  igen. Var tillbaka i Huskvarna vid kl 08.00 typ. Så då la jag mig för att sova.


Vid halv 9 vaknade jag av att det stod 2 nissar och illglodde på mig. Det var 2 killar som skulle kommit på vår inflyttningsfest som inte blev av. Haha! Fulla som as var dom. Emmelie åkte iväg med som mamma till gbg och lämnade mig med dessa 2 idioter haha! Som jag efter en viss övertaan körde tillbaka till jkpg. Så någon sömn blev det inte. För när jag kom tillbaka vid kl 12 typ gick jag på prommenad med hundarna i 2 timmar. Mkt skönt måste jag säga :) Efter det var det bara sova och film som gälde :)


Måndagen började som vanligt med möte :) Blev faktist väldigt nöjd med det jag pratade om. Tror jag fick fram det på ett ba sätt. Är ju lika jävla nervös varje gång jag ska stå där framme. Sen  fortsatte dagen med bra försäljning :)


Gårdagen var med toppen! Så känns bra att man är igång nu! :D "Pengar rullar in. Det går bra nu" Hahaha!


Idag är jag ledig! Så idag ska jag inte göra ett skit!!! :O Eller ja jo ska försöka få lite ordning här hemma :) Men förutom det blir det inte så mkt annat skulle jag tro.


Så ha det UNDERBART alla!

 Puss på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Johannesson - 2 april 2011 09:46

... skulle DÖ!! Gjorde min första demo på 3 fucking månader! Så ringer Joel mig och ber mig vara mentor. Och jag min dumme fan säger ja!!! :/ Var nervös som ett jävla miffo! Satt i bilen påväg till Rävlanda och hade ångest och satt nästan och grät av...

Av Sara Johannesson - 31 mars 2011 13:24

... bjöd inte på allt för mkt. Var bara en väldigt skön slapp dag :D Blev mys med hundaran och massa film tittande. Tittade bland annat på Beck Lockpojken. Hahaha! finns en ganska så rolig historia som går hand i hand med den filmen. Det kan väl va...

Av Sara Johannesson - 25 mars 2011 12:47

... sista arbetsdagen för den här veckan. UNDERBART! :D Ska bli så grymt skönt att det finns inte!   I helgen var det planerad inflyttninsfest. Men den bli inte av tyvärr:/ Var inte så många som kunde just i helgen. Så får hoppas att det blir bät...

Av Sara Johannesson - 23 mars 2011 09:49

... det var sjukt länge sen jag skrev i min blogg. Har ju hänt MASSOR sen senast. Men allt är lååångt ifrån värt att skriva om hehe.   Men just nu ser mitt liv väldigt fantastiskt ut :) Jag bor ihop men min underbara sambo Emmelie och våra 2 hund...

Av Sara Johannesson - 17 juli 2010 12:46

... Sara skulle ju inte dricka igår... Gick ju bra! Blev as kalas där ett tag Haha! Fast borde jag fattat när jag åker till Peter och ska vara nykter på en fest. Det händer ju bara inte hehe. Han lyckas ta mig faan alltid att få mig full. Men kul had...

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards