Direktlänk till inlägg 31 mars 2011

Gårdagen...

Av Sara Johannesson - 31 mars 2011 13:24

... bjöd inte på allt för mkt. Var bara en väldigt skön slapp dag :D Blev mys med hundaran och massa film tittande.

Tittade bland annat på Beck Lockpojken. Hahaha! finns en ganska så rolig historia som går hand i hand med den filmen. Det kan väl vara en ja 10år sen som min mamma och lillebror tittade på den. Till saken tillhör oxå att min bror är grymt fiskeintresserad. Och gjorde inte annat om dagarna än fiskade just då. Så satt dom där och tittade. Så är det så att det var 3 pojkar från början var av 2 av dom blir brutalt mördade. Så när polisen finner den pojk som fortfarande lever så självklart förhör dom honom. Baland annat fråvgar dom honom när han såg en av sina kompisar senast. Pojken svarar "När han sög av en torsk". Min bror tittar frågande på mamma och frågar vad "suga av" är för något? Mamma förklarar på pedagogisk sätt man kan förklara det för en 10åring. Han ser ganska äcklad ut och tänker efter och säger : Nää fy va äckligt! Men varför en torsk? Hahahaha! Sååå underbart skön syn han måste fått i huvudet! Se någon suga av en fisk hahaha! Så hur hemsk filmen än är kan jag inte annat än att sitta och skratta mig igenom den haha!

Han är så söt min lilla Mikael. Haha!


Dagen idag blir för hoppningsvis lite mer spännande :) Ska till Eksjö på mary kay möte hemma hos mamma :) Ska bli spännande :) Blir nog även en sväng förbi Pierre för Emmelie ska pireca sig. Jag funderar med på det. Men vart vet jag inte än. Vill ju ha en till i tungan. Men svullnaden kommer nog inte hinna lägga sig innan det är dax att jobba igen. Och blir nog inte toppen att prata med massa kunder och man inte kan prata rent haha! Blir nog inte tagen så seriöst då tyvärr hehe. Så funderar på att göra fler i naven. Men får se hur det blir :)


Nähä ni. NU ska jag göra ett föesök till att väcka min älskade sambo! Så hon kan klippa mig :) Så ha det guld!


Puss på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Johannesson - 2 april 2011 09:46

... skulle DÖ!! Gjorde min första demo på 3 fucking månader! Så ringer Joel mig och ber mig vara mentor. Och jag min dumme fan säger ja!!! :/ Var nervös som ett jävla miffo! Satt i bilen påväg till Rävlanda och hade ångest och satt nästan och grät av...

Av Sara Johannesson - 30 mars 2011 12:02

... har varit med min bogg. Men har inte gått att skriva. Men nu verkar det ju som att det funkar ;)   Fan asså vilken helg man hade då. Började redan på fredagen. Jag jobbade ju så jag och Emmelie hade inget planerat. Men vid 8 tiden fick vi någ...

Av Sara Johannesson - 25 mars 2011 12:47

... sista arbetsdagen för den här veckan. UNDERBART! :D Ska bli så grymt skönt att det finns inte!   I helgen var det planerad inflyttninsfest. Men den bli inte av tyvärr:/ Var inte så många som kunde just i helgen. Så får hoppas att det blir bät...

Av Sara Johannesson - 23 mars 2011 09:49

... det var sjukt länge sen jag skrev i min blogg. Har ju hänt MASSOR sen senast. Men allt är lååångt ifrån värt att skriva om hehe.   Men just nu ser mitt liv väldigt fantastiskt ut :) Jag bor ihop men min underbara sambo Emmelie och våra 2 hund...

Av Sara Johannesson - 17 juli 2010 12:46

... Sara skulle ju inte dricka igår... Gick ju bra! Blev as kalas där ett tag Haha! Fast borde jag fattat när jag åker till Peter och ska vara nykter på en fest. Det händer ju bara inte hehe. Han lyckas ta mig faan alltid att få mig full. Men kul had...

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards