Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Sara Johannesson - 25 mars 2011 12:47

... sista arbetsdagen för den här veckan. UNDERBART! :D Ska bli så grymt skönt att det finns inte!


I helgen var det planerad inflyttninsfest. Men den bli inte av tyvärr:/ Var inte så många som kunde just i helgen. Så får hoppas att det blir bättre nästa gång vi planerar in det :) Så istället blir det nog Kalmar. Men har inte bestämt mig än. Kan vara ganska skönt att bara sitta hemma med ju :) Så får se hur det blir. Har ite beslutsångest :P


Men panik har jag iaf!! Skulle blondera håret igår. Fick något ryck för ovanlighetens skull ;) Så just nu ser jag ut som en kyckling! INTE snyggt någon stans! Så idag blir det blekning igen och lite andra saker. För så här kan jag då fan inte se ut :/ Och blir det inte bättre blir det svart igen kan jag lova! Vill ju knappt gå ut med hunden som jag ser ut nu. Och blir inte det bra då kan jag säga att det inte blir något kalmar! Hahaha! Folk kommer hälla vatten på mig för att dom tror jag brinner. Och det vill jag verkligen inte att dom ska göra :O Hahah!!Tänk om jag skulle ha vita kläder med?! :O Nä usch och fy! Så jag håller tummarna för att det bir bra nu!


Nähä folket. Nu ska jag jobba vidare! Ha det guld!!


Puss och kram :D

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards