Direktlänk till inlägg 9 oktober 2009

Tänkte att nu...

Av Sara Johannesson - 9 oktober 2009 14:41

... är det väl dax att skriva här igen. Det var ju ett tag sen man gjrde det nu ju. Men jag har inte haft något att skriva om och ingen lust till det heller.


Men nu när man ändå sitter här och inte hare något att göra får man ju passa på:)

Det har väl inte hät allt för mkt i mitt liv det senaste. Har köpt mig en lite bil. En lite golf 86. Så den är nyaste modellen;) Det är typ det mest spännande som hänt. Men är väldigt nöjd med den!


Idag har jag faktist tagit mitt första steg mot att bli rökfri:D Började med akupungtur idag. Folk säger att det ska hjälpa. Och eftersom det inte kostar något så går man ju inte minus på att testa om det jan hjälpa mig:D Så nu ska jag gå hela nästa vecka med så får vi se vad som händer. Men det var lite små äckligt måste jag säga.. Gillar ju inte nålar sådär jätte mkt precis. Men man fick 5 nålar i varje öra så skulle man sitta där med dom i ca en timme. Man kännde sig tyå svimmfärdig efter ett tag. Man var helt mosig i hela kroppen. Men så skulle det tydligen vara. Så jag håller verkligen tummarna nu!:D


I helgen så blir det inflyttningsfest hos Hanna imorn, och ikväll blir det nog inget. Man vet ju aldrig, men har inget planerat iaf:P Men imorn tror jag det kan bli ös på det hela:D


Nä nu kommer jag inte på något mer att skriva. Så nu ska jag försöka uppdatera oftare!


Puss på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Johannesson - 2 april 2011 09:46

... skulle DÖ!! Gjorde min första demo på 3 fucking månader! Så ringer Joel mig och ber mig vara mentor. Och jag min dumme fan säger ja!!! :/ Var nervös som ett jävla miffo! Satt i bilen påväg till Rävlanda och hade ångest och satt nästan och grät av...

Av Sara Johannesson - 31 mars 2011 13:24

... bjöd inte på allt för mkt. Var bara en väldigt skön slapp dag :D Blev mys med hundaran och massa film tittande. Tittade bland annat på Beck Lockpojken. Hahaha! finns en ganska så rolig historia som går hand i hand med den filmen. Det kan väl va...

Av Sara Johannesson - 30 mars 2011 12:02

... har varit med min bogg. Men har inte gått att skriva. Men nu verkar det ju som att det funkar ;)   Fan asså vilken helg man hade då. Började redan på fredagen. Jag jobbade ju så jag och Emmelie hade inget planerat. Men vid 8 tiden fick vi någ...

Av Sara Johannesson - 25 mars 2011 12:47

... sista arbetsdagen för den här veckan. UNDERBART! :D Ska bli så grymt skönt att det finns inte!   I helgen var det planerad inflyttninsfest. Men den bli inte av tyvärr:/ Var inte så många som kunde just i helgen. Så får hoppas att det blir bät...

Av Sara Johannesson - 23 mars 2011 09:49

... det var sjukt länge sen jag skrev i min blogg. Har ju hänt MASSOR sen senast. Men allt är lååångt ifrån värt att skriva om hehe.   Men just nu ser mitt liv väldigt fantastiskt ut :) Jag bor ihop men min underbara sambo Emmelie och våra 2 hund...

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards