Direktlänk till inlägg 8 januari 2010

Dagen började...

Av Sara Johannesson - 8 januari 2010 18:19

... väl inte på bästa sätt precis. Min mobil är ju helt jävla cp! Så den ringde inte. Så det började med att jag försov mig. Vaknade vid halv 9 och skulle vara i jkpg vid 10. Då skulle jag hinna med att rasta 3 hundar, packa ur en hel bil som var full med maskiner och massor av annan bröte och göra mig klar för att åka på mötet och se någolunda ut eftersom det var meningen att jag skulle vara mentor (När man är mentor följer man med dom nya säljarna ut och visar dom hur det funkar hemma hos kunder) idag. Så det var bara att flyga upp och fixa allt detta. Vet inte hur jag hann men var klar på 25min. Ibland så jävlar hehe.

Jag kom i tid till mötet iaf:)


När det var slut visade det sig att jag inte skulle vara mentor utan skulle med en tjej imorn istället. Så nu ska jag vara i Motala och jobba imorn och resten av veckan fram till på onsdag.  Får hoppas att det går bra och att hon kommer igång så fort som möjligt:) Så håller tummarna:)


När sen Dennis var färdigt med sitt möte (han är team leader eller hur fan det nu stavas. Så han har hand om en grupp egna säljare) och vi skulle åka hem hade han tappat larmdosan till bilen. Så även om han kunde låsa upp den så hade vi inte  kunnat starta och åka iväg eftersom att har larmet gått så är det startlås på den även om man koplar ur batteriet en stund.. Så vi fick springa runt och leta i en halvtimme innan han hittade den bakom bilen. Ringen hade gått sönder. Så då kom vi äntligen iväg. När vi kom hem så blev det till att laga lite mat.. Eller ja makaroner och korv. Så kan väl inte kalla det att laga mat.. Men ändå. Så då fick Dennis och Patrik slänga i sig maten och åka på sin visning dom hade vid kl 18. Så nu sitter man här sj igen, Men känns väldigt skönt att veta att han kommer hem ikväll. Så då känns det inte lika jobbigt.


Nä fan nu ska jag slappa vidare och sedan fixa med tvätten.


Puss på er

 
 
Ingen bild

jag

24 mars 2010 01:14

verkar som om uppdateringen är lite dålig tycker jag... :S

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Johannesson - 2 april 2011 09:46

... skulle DÖ!! Gjorde min första demo på 3 fucking månader! Så ringer Joel mig och ber mig vara mentor. Och jag min dumme fan säger ja!!! :/ Var nervös som ett jävla miffo! Satt i bilen påväg till Rävlanda och hade ångest och satt nästan och grät av...

Av Sara Johannesson - 31 mars 2011 13:24

... bjöd inte på allt för mkt. Var bara en väldigt skön slapp dag :D Blev mys med hundaran och massa film tittande. Tittade bland annat på Beck Lockpojken. Hahaha! finns en ganska så rolig historia som går hand i hand med den filmen. Det kan väl va...

Av Sara Johannesson - 30 mars 2011 12:02

... har varit med min bogg. Men har inte gått att skriva. Men nu verkar det ju som att det funkar ;)   Fan asså vilken helg man hade då. Började redan på fredagen. Jag jobbade ju så jag och Emmelie hade inget planerat. Men vid 8 tiden fick vi någ...

Av Sara Johannesson - 25 mars 2011 12:47

... sista arbetsdagen för den här veckan. UNDERBART! :D Ska bli så grymt skönt att det finns inte!   I helgen var det planerad inflyttninsfest. Men den bli inte av tyvärr:/ Var inte så många som kunde just i helgen. Så får hoppas att det blir bät...

Av Sara Johannesson - 23 mars 2011 09:49

... det var sjukt länge sen jag skrev i min blogg. Har ju hänt MASSOR sen senast. Men allt är lååångt ifrån värt att skriva om hehe.   Men just nu ser mitt liv väldigt fantastiskt ut :) Jag bor ihop men min underbara sambo Emmelie och våra 2 hund...

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards