Direktlänk till inlägg 7 september 2009

Idag är den...

Av Sara Johannesson - 7 september 2009 12:10

... värsta dagen i mitt liv! Idag är dagen då min underbara lilla älskling lämnar mig... Kan inta fatta att det är sant! Dessutom kan jag inte vara med heller... Måste jobba. Får inte in någon som kan jobba för mig. Jag börjar kl 15 och 15.20 så har vi tid hos veterinären. Så när jag går till jobbet idag är det sista gången jag får se honom! Det gör så ont! Det finns inte ens ord som kan förklara hur det känns! Har ju som sagt haft honom halva mitt liv och nu försvinner han från mig för evligt!


Jag har verkligen försökt få detta till en så bra dag för honom som möjligt! Vi har varit ute på hans favorit ställe och släppt honom lös. Han fick även bada, han ÄLSKAR att bada! Så han var så lycklig då. När vi kom hem har han bara fått massor av god mat. Jag hoppas iaf att han har fått en bra dag. Jag har försökt att ge honom det iaf...


Nu orkar jag inte skriva mer...


R.I.P

Rambo

1999 - 2009<3<3


Bilden tog jag idag när han hade babat.

 
 
Maria

Maria

10 september 2009 12:18

*snubblade in* Beklagar verkligen, jag fick nyligen avliva min katt och det var något av det värsta jag varit med om. Det är mer som en familjemedlem än som ett husdjur, hoppas du mår bättre snart.. mvh

http://www.frubodin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Johannesson - 2 april 2011 09:46

... skulle DÖ!! Gjorde min första demo på 3 fucking månader! Så ringer Joel mig och ber mig vara mentor. Och jag min dumme fan säger ja!!! :/ Var nervös som ett jävla miffo! Satt i bilen påväg till Rävlanda och hade ångest och satt nästan och grät av...

Av Sara Johannesson - 31 mars 2011 13:24

... bjöd inte på allt för mkt. Var bara en väldigt skön slapp dag :D Blev mys med hundaran och massa film tittande. Tittade bland annat på Beck Lockpojken. Hahaha! finns en ganska så rolig historia som går hand i hand med den filmen. Det kan väl va...

Av Sara Johannesson - 30 mars 2011 12:02

... har varit med min bogg. Men har inte gått att skriva. Men nu verkar det ju som att det funkar ;)   Fan asså vilken helg man hade då. Började redan på fredagen. Jag jobbade ju så jag och Emmelie hade inget planerat. Men vid 8 tiden fick vi någ...

Av Sara Johannesson - 25 mars 2011 12:47

... sista arbetsdagen för den här veckan. UNDERBART! :D Ska bli så grymt skönt att det finns inte!   I helgen var det planerad inflyttninsfest. Men den bli inte av tyvärr:/ Var inte så många som kunde just i helgen. Så får hoppas att det blir bät...

Av Sara Johannesson - 23 mars 2011 09:49

... det var sjukt länge sen jag skrev i min blogg. Har ju hänt MASSOR sen senast. Men allt är lååångt ifrån värt att skriva om hehe.   Men just nu ser mitt liv väldigt fantastiskt ut :) Jag bor ihop men min underbara sambo Emmelie och våra 2 hund...

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards