Alla inlägg den 2 september 2009

Av Sara Johannesson - 2 september 2009 20:52

... fy faaan för min förbannade chincillabur! Den har givit mig värdens blåmärke och bula på låret! Ser förjävligt ut! Inte nog med det! Den väger ju hut jävla mkt som hälst! Så man har ju så lite ont i rygg och axlar idag:S Även träningsvärk till tusen! För det var ju inte bara den man bar på igår precis... Men nu är den uppe (trasig. för 2 ben fattas.. Ska sätta dit dom någon gång när jag inte hatar den så mkt längre!) iaf.


Idag har daget gått ut på att få ordning i mitt nya hem:) Det börjar bli ricktigt fint nu! Visst är det saker som måste fixas och så. Men inte allt för mkt. Så har en fråga till er som läser. Behöver ett köksbord med stolar och ett skrivbord/databord. Så om någon vill sälja något sånt så skriv gärna en komentar:D Sen har jag även varit och stor handlat med. Känns skönt att ha saker hemma att äta hehe. För ibland så gör man ju det hehe. 

Just nu sitter jag hemma hos min kära mor. Ska snart hem och fixa mig lite mat. Pommes fläskfilé och  bearnaisesås:P Ska bli såå gott!;)


Nä nu får jag röra mig hemmåt igen!


Puss på er


Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards