Direktlänk till inlägg 3 september 2009

Inatt hade jag...

Av Sara Johannesson - 3 september 2009 19:21

... fin besök:D Min lilla ögonsten Rambo förljde med mig hem efter att jag hade varit hos mamma:D Det var så sköt att ha honom där så det finns inte! Han sov brevid mig hela natten. Minns inte när han gjorde det sisst. Han brukar tka att det är för varmt och så går han och lägger sig någon annan stans. Men inte inatt inte:D


Idag har det inte hänt allt för mkt annars. Steg upp vid 8 och gick på promenad runt rokalven med Rambo, käkade frukost och plockade lite där hemma. Nu är det typ bara små saker kvar som man ska hitta plats till. Jag är ju "lite" lustg av mig som ni redan vet, så jag vill ju ha sakerna på vissa ställen så jag trivs med det. inte bara i något skåp någon stans:P Så det är ju detta som tar längst tid för mig att bli klar med. Tänkte jag skulle försöka bli det imorn så jag i helgen inte behöver bry mig om något sånt, utan bara kan vara i mitt ny hem:D Fixade även den där jävla burhelvetet! Det var inte lätt med mina svaga armar plus träningsvärk. Men eftersom jag är så jävla envis så vägrade jag att ge upp haha! Har jag gätt mig fan på att fixa en sak sj ska jag fan göra det med! Så det så!:P

Sen hoppas även på att parta i helgen. Så får väl se om man hittar någon stackare som vill vara med än:P


Just nu sitter jag bara på jobbet med värdens huvudvärk och bara längtar tills imorn kl 08.00 när jag slutar! För nu känns det som att mitt huvud ska sprängas snart! Sågspånet har väll svällt eftersom det typ har regnat sen kl 2 idag:S Haha! Nä nu ska jag försöka komma på något annat och göra med min dödtid fram till kl 9..


Puss på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Johannesson - 2 april 2011 09:46

... skulle DÖ!! Gjorde min första demo på 3 fucking månader! Så ringer Joel mig och ber mig vara mentor. Och jag min dumme fan säger ja!!! :/ Var nervös som ett jävla miffo! Satt i bilen påväg till Rävlanda och hade ångest och satt nästan och grät av...

Av Sara Johannesson - 31 mars 2011 13:24

... bjöd inte på allt för mkt. Var bara en väldigt skön slapp dag :D Blev mys med hundaran och massa film tittande. Tittade bland annat på Beck Lockpojken. Hahaha! finns en ganska så rolig historia som går hand i hand med den filmen. Det kan väl va...

Av Sara Johannesson - 30 mars 2011 12:02

... har varit med min bogg. Men har inte gått att skriva. Men nu verkar det ju som att det funkar ;)   Fan asså vilken helg man hade då. Började redan på fredagen. Jag jobbade ju så jag och Emmelie hade inget planerat. Men vid 8 tiden fick vi någ...

Av Sara Johannesson - 25 mars 2011 12:47

... sista arbetsdagen för den här veckan. UNDERBART! :D Ska bli så grymt skönt att det finns inte!   I helgen var det planerad inflyttninsfest. Men den bli inte av tyvärr:/ Var inte så många som kunde just i helgen. Så får hoppas att det blir bät...

Av Sara Johannesson - 23 mars 2011 09:49

... det var sjukt länge sen jag skrev i min blogg. Har ju hänt MASSOR sen senast. Men allt är lååångt ifrån värt att skriva om hehe.   Men just nu ser mitt liv väldigt fantastiskt ut :) Jag bor ihop men min underbara sambo Emmelie och våra 2 hund...

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards