Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Sara Johannesson - 6 mars 2009 11:15

... Jag har försovigt mig två dagar i rad! Det finns inget jag tycker är mer pinsamt typ. Men igår då fick jag börja vid 12.00 istället och jobba till 21.00, och idag så hade jag sån grym tur. För Dialern har inte funkat förens nu. Så det gjorde inget. Men ändå.. Pinsamt som fan ju!


I onsdags så var jag Tom och Mattiasoleasrys och skulle bara softa och dricka lite öl och ta det lungt. Vi tog bara med oss 200kr för att vi inte skulle blåsa så mkt pengar... Men det slutade med att Tom åkte hem och hämtade sitt kort. Men då var det strul med hans kort så jag fick åka upp och hämta mitt. Men i mitten av backen så mötte jag sista bussen ner till stan. Kul... NOT!!! Så jag sprang ner till stan så vi kunde betala det vi köpt och beställa lite mer;) Det blev tyvärr lite mkt mer. Hehe men kul som fan var det! Det ända som inte var så kul var att gå hem på natten sen. Jag trodde fan att Tom hade fått en stor jävla raket i röven! Han typ sprang upp för backen och jag med mina korta ben hann ju inte med för fem öre hehe.


Igår hände det inte mkt. Vi satt hemma och gjorde inget. Bara det att klockan blev så jävla mkt, två han den bli. Så konstigt att jag är trött idag:P Hahah!



I helgen vet jag inte vad som händer. Inget tror jag. Tom ska jobba på lördag så det kommer nog bara bli lugnt. Funderade ju på att åka till mamma. Men det blir så strässigt. Jobbar ju till 17.45 och på söndag har vi tvättid vid 12.00. så det skulle bara bli jobbigt. Så får ta det nästa helg.



Men nu ska jag jobba vidare.

Puss på er

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards