Alla inlägg den 31 mars 2009

Av Sara Johannesson - 31 mars 2009 09:12

... Tom hem!!! :D Ska bli så skönt att bara få krama om honom! Han ringde mig idag på morgonen med. Jag blev jätte glad! Det var så skönt att veta att allt har gått bra och så:)


Igår blev det inte läggdax så tidigt ändå... Lina ringde och undrade om jag ville ha våffelkväll med henne. Och det ville jag ju! Svårt val. Hummm... Sitta ensam hemma och glo på tv eller sitta med sällskap äta våfflor och titta på tv? Så vi åt poppcorn och våfflor och tittade på färjan och ballar av stål. Så klockan blev typ 10 över 11 innan jag kom hem. Sen så bäddade jag ner mig i soffan och tittade på tv. Sängen känns ju så stor så jag ville inte sova där. Så jag somnade väl vid 2-3 tiden kanske. Så det blev inte mkt sömn i natt heller. Men i natt konmmer jag sova som en prinsessa:D


Idag är det ju även sista dagen på Wecall! Såååååå skööööönt! Får se om jag orkar sälja ordentligt eller inte;) Mohahaha! I´m evil! Jag jobbar ju till 18:45... Men får se om jag orkar det. Mår inte toppen. Folk har gått hem från jobbet för att dom mått dåligt. Det går nämningen maginfluensa här nu... JAG VILL INTE HA DET! Så enkelt är det!


Nä nu kan jag inte komma på något mer att skriva.


Puss på er

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards