Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Sara Johannesson - 12 mars 2009 13:42

... möte nu. Jag fick vara kvar månaden ut iaf. Det var bara för att dom tyckte om mig så mkt påstog dom. För det var precis på håret typ. Vi får se hur länge jag blir kvar ändå. För det känns ju fortfarande inte trygt precis. Men ska ringa ett par samtal sen och se vad man får för svar och så.


Fan vilken huvudvärk jag har nu... Det var ju ändel spänningar som släppte nu när man vet att man har jobb ett tag till iaf. För vara arbetslös kanske är skönt i en vecka. Sen hade jag ju klättrat på väggarna av nervositet hehe. Men man får se hur det går nu och så.


Nä nu ska jag gå och be om en alvedon och dråga mig själv lite så man kan jobba.

Puss på er

Av Sara Johannesson - 12 mars 2009 10:59

... jag och Tom varit tillsammans i 11 månader! Vill bara säga att jag Älskar dig!<3


Igår efter jag hade skrivit här så tog coachen Simon in mig, Per och Simon på ett snack. Eftersom vi tre ofta umgås så undrade han lite om varför jag och Per helt plötsligt låg längst ner på samtalstidslistan. Vi brukar alltid ligga högst upp där annars. Då sa jag precis så som jag kännde, att jag kände att jag inte brydde mig längre för jag visste att jag skulle få sparken ändå. Så varför skulle jag kämpa då?!

Han sa att han förstod hur jag kände men ändå inte. För dom menade det bara som en spark i röven. Sen frågade han vem vi hade haft våra samtal med. Det var bara Simon som hade haft samtal med honom.


Jag tänkte säga men sa inte vad Viktor hade sagt.  Men ha sa såhär när vi hade möte. "Ja, vi är inte så nöjda med det du har presterat. Så nu måste du höja dig. Annars är du ingen vinst för oss här på wecall." Så det mötet gjorde ju att man verkligen kände sig välkommen och behövd. NOT!


Men vi får la se imorn om man får vara kvar... Jag vet inte ens om jag vill vara kvar. Inte när det är som det är just nu iaf.


Igår var det som dom senaste dagarna hockeykväll hemma hos oss. så Almir var över en sväng. Och av dom flesta jag känner så är det bara jag som är nöjd efter resultatet igår. Idag blir det det samma. Hockeykväll.


Men nu är min rast slut så jag måste sluta skriva.


Puss på er

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards