Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Sara Johannesson - 20 mars 2009 10:40

... att jag måste ge SEB:s nya radioreklam berömm!


"- Vad heter du då?


-David.


-Hej David. Du ska få svara på lite frågor nu då. Du kan vinna en LP eller ett kassetband. Vilket nummer väljer du?


-Nummer 7 tack.


-Nämn tre frukter på bokstaven B.


-Banan...


Som sgat tre frukter och du har sagt banan.


-Det var svårt.


-Ja det är svårt. Men du kanske kan nämna en till?

-Bapalsin då, gubbjävel!"


Jag var bara tvungen:P

Puss på er


Av Sara Johannesson - 20 mars 2009 10:12

...FBK vann mot  Skellefteå med 2-0 på bortaplan igår:D UNDERBART!!! Det luktar SM-GULD!


Igår var det som vanligt hockeykväll hemma hos oss. Det var jag, Tom, Almir, Johan och Stoffe som tittade på matchen HV71 mot Frölunda. Den utspelade sig i kinnarps arena, så det var hemma plan för dom små äcklena:P Men som tur för mig så vann dom. För jag hade ingen större lust med att sitta hemma med tre sura grabbar och en som har värdens skadeglädje (Stoffe) om HV skulle förlorat. Fast det blir ju jobbigt om dom vinner alla matcher mot FHC... För då kommer dom ju FBK och HV71 mötas i finalen. Då kommer jag flytta hem till mamma, för annars så kommer jag och Tom att döda varandra hehe. Nä så illa kommer det väl inte vara kanske... Men inte långt ifrån:P Hahaha!


Det blev varken promenad eller disk igår. Jag ORKADE verkligen inte! Blää! Och idag kommer jag inte orka med promedaden iaf. Jobbar ju fan till 17.45 Så det får bli disken iaf. Om jag orkar det vill säga hehe.


Annars blir det nog bara lugnt i helegn. Tom är ju fortfarande inte frisk, så det blir nog inget som händer. Men det är så skönt det med!


Men nu ska jag ladda inför att inte göra ett skit.

Puss på er

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards