Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Sara Johannesson - 11 mars 2009 09:30

... bara veta om jag får behålla jobbet eller inte. Man får ju inge uppdatering om vad dom tycker eller om man har någon chans alls. Sen vet jag inte om jag vill vara kvar om man ska behöva gå runt och vara orolig för om man ska ha jobb om en vecka eller inte.


Va segt det gick igår på jobbet. Sålde 3 fram till klockan 15.15. Helt plötsligt så sålde jag 3 fram till klockan 16.45, fast då gick ju dom allra flesta hem så då tappade man all energi igen. För man känner ju att man kan ge 110% när man är så osäker. NOT! Men man vill ju ändå ha bra referenser så man försöker ju sitt bästa. Men det är fan inte lätt. Jag vet ju att jag kan sälja, det gör ju inte saken bättre precis... För då vet man ju att resultaten man gör inte på långa vägar inte är godkända:S


När jag väl kom hem var Almir hemma hos oss. Dom satt och spalade NHL. Det är ju tur att ingen av dom är dåliga förlorare hehe;) Men om jag förstog det hela rätt så blev det ganska jämt mellan dom ändå. När Almir sen gick hem så satt vi bara uppe en stund till och gjorde inte ett skit. Jätte skönt var det! Var ju så lagom seg efter att ha jobbat 10 timmar. Eller ja, 9,5 timmar. För vi har ju 30 min lunch... Så jävla illa är det. Nä usch. Varför började jag ens jobba här för?! Aja skit samma. Man får väl se hur allt slutar.


Fan, skulle ha tränat idag. Klockan blev helt plötsligt så jävla mkt så jag fick typ springa till bussen. Så jag sprang ifrån träningsväskan. Har slarvat som fan med träningen och det har ju satt sin spår... Och dom gillar jag inte precis. Så nu MÅSTE jag ta tag i det! Vill ju inte se ut som jag gjorde innan precis. Sen så kommer ju sommaren närmre hela tiden, och då vill man ju gärna inte ha en mage som häger över bikinin. Så som sagt så nu måste jag ta tag i mitt liv och fixa iordning mig själv!


Men nu måste jag sitta och stirra in i skärmen och låta trevlig;)


Puss på er

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards