Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Sara Johannesson - 27 mars 2009 16:17

... jag mår lite bättre, inte mkt men det börjr släppa iaf:) Känns skönt. Jag har ju legat hemma sjuk sen i tisdags. Så på måndag är det jobbet som gäller så jag är där dom sista 2 dagarna iaf.


Igår var lite små kul. Jag satt här hemma och glodde på vakna med the voice så ringde telefonen. Så hörde jag bara "- Ja hejsan det var Sara Lundqvist här från spärrlinjen och säkerhets bolaget G4S."   "-Nej men hej Sara du har precis ringt hem till din jobbarkompis Sara Johannesson." Jag trodde hon skulle skratt i gäl sig haha! Det var lite små kul måste jag säga. Så vi satt och snackade lite skit ett tag. Men sen vae hon tvungen att ringa vidare. Men hur stor är chansen då?? Under den tiden jag jobbat med TM har jag aldrig ringt till någon jag känner.


Annars har det inte hänt allt för mkt. Jag har bara legat hemma och mått piss. USCH förkyld är ingen hit att vara. Men som sagt det är på bättrings vägen nu iaf:D


Tom ringde mig idag från jobbet och sa att han skulle tattooera sig. Han visste bara inte vad han skulle göra, tillslut bestämde han sig. Sen så sa han det "-Sen får la du se om du kan komma på något du vill ha med." Jag blev skit glad! Jag ska göra min första tattoo! Sen kom tankarna. Va fan ska jag göra för något? Och vart ska jag sätta den? Det tog en ganska bra stund men sen bestämmde jag mig för mina båda stjärntecken oxen och ormen i kinesiska tecken:) Har bara ett problem kvar. VART FAN SKA JAG SÄTTA DOM?? Tror det blir ena eller båda skulldrona. Men jag vet inte... Tips någon? Lite sent för tips nu kanske?


Nä fan nu ska jag tänka vidare.


Puss på er

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards