Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Sara Johannesson - 4 mars 2009 10:26

... trött på all jävla dubbelmoral överallt!! När vi hade morgonmöte idag så hade platschäfen hand om det. Han tyckte att det hade blivigt en så tryckt stämmning i gruppen sen dom gav dom flesta 2 veckorskontrakt. (Humm undra varför??:O ) Han tyckte att det inte var en så stor grej att bry sig om. För det är så viktigt att vi följer "wecall modellen". Trygghet är en viktigt punkt när man jobbar här, bla, bla, bla! Sen så måste man ju må bra och ha kul på jobbet med, det tycker vi med är viktigt!

Aaa säkert att ni gör! Sen så började han tjata om att dom ville ha alla kvar här för vi är ett sånnt härligt gäng. Men dom kan bara behålla dom som är bäst för dom andra som säljer helt ok duger inte längre. Så det är klart att man känner sig trygg! Man får ju inte alls prestationsångest när man får ett sådant beskted.

humöret är på topp på jobbet idag. Eller inte! Alla känner sig nere typ. Sen känner man sig inte ens välkommen till jobbet  längre... Det känns liksom inte uppskattat med arbetsmoral eller något sådant. För det är ju dom som har kommit försent som fan och shit som fått en månadsavtal. Så man kanske skulle vara försenad i ett par dagar så kanska man får behålla jobbet?! Vem vet?! 


Sen kom jag på det att jag måste ju hålla tummarna för min älskling idag med:D Han ska ju på intervju idag vid klockan 15.00. Så jag hoppas verkligen att det går bra för honom. Men jag tror att det kommer gå kanonbra för honom! Han är ju bäst! Så det är klart att han kommer att få det;D hihi!


Nä nu ska jag försöka behålla mitt jobb..


Puss på er

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards