Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Sara Johannesson - 18 mars 2009 12:00

... underbart det var att vakna idag och solen sken! Jag gick ut på balkongen och tog morgon ciggen i solskenet. Jag behövde inte ens ta på mig skorna. För det var så varmt och skönt. Man stog verkligen och bara sög i sig solens strålar. Det vat inte ett ända måln på himlen. sen är jag ju en sånn väder människa så jag mår så mkt bättre när solen skiner. Man blir ju så glad av det ju! Älskar det verkligen!


Igår låg jag hemma med värdens huvudvärk. Det var inte megrän ricktigt utan bara jävligt ont. Usch inte alls kul:S Man vill ju bara slippa skiten. Har jätte ont idag med, men det känns så dumt att vara hemma. För det första så måste jag ju försöka behålla jobbet, och det gör man ju inte om man är sjuk, sen så är det ju så tråkigt att bara sitta hemma. Det finns inget kul på tv heller. Datorn orkar jag inte sitta vid, gör ju fan inget annat på dagarna. Sen så alla roliga att typ skriva på msn med jobbar ju. Så det är ju inte det minsta kul...


Tom var nyss här och hämtade nycklen. Stackarn var inte alls pigg:(. Han är typ jätte förkyld. Så när jag slutar sen så får jag åka hem och ta hand om min lilla sjukling:)


Nu ska jag jobba.


Puss på er

Av Sara Johannesson - 18 mars 2009 11:03

... underbart det var att vakna idag och solen sken! Jag gick ut på balkongen och tog morgon ciggen i solskenet. Jag behövde inte ens ta på mig skorna. För det var så varmt och skönt. Man stog verkligen och bara sög i sig solens strålar. Det vat inte ett ända måln på himlen. sen är jag ju en sånn väder människa så jag mår så mkt bättre när solen skiner. Man blir ju så glad av det ju! Älskar det verkligen!


Igår låg jag hemma med värdens huvudvärk. Det var inte megrän ricktigt utan bara jävligt ont. Usch inte alls kul:S Man vill ju bara slippa skiten. Har jätte ont idag med, men det känns så dumt att vara hemma. För det första så måste jag ju försöka behålla jobbet, och det gör man ju inte om man är sjuk, sen så är det ju så tråkigt att bara sitta hemma. Det finns inget kul på tv heller. Datorn orkar jag inte sitta vid, gör ju fan inget annat på dagarna. Sen så alla roliga att typ skriva på msn med jobbar ju. Så det är ju inte det minsta kul...


Tom var nyss här och hämtade nycklen. Stackarn var inte alls pigg:(. Han är typ jätte förkyld. Så när jag slutar sen så får jag åka hem och ta hand om min lilla sjukling:)


Nu ska jag jobba.


Puss på er

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards