Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Sara Johannesson - 24 mars 2009 09:20

... det bestämt. Jag börjar på sveacom den 1:a april:D Känns nästan lite som ett skämt;) Haha! Där var jag fyndig:P hahaha!

Det ska bli så skönt. Visseligen så är det bara kvällstid till en början. För dom har fullt på dagtid frö tillfället. Men så fort det finns en plats ledig så får jag den:) Så det känns bra.


Igår var väl inte en toppen dag precis. Allt börjar med att det är snö kvar sen kvällens snöfall. Så det var ju inge kul. På jobbet gick det inge bra heller. Hade jävligt bra samtal, men det var 3st som la på i inspelningen. Dess utom så var det dom som typ bad mig att skicka hem paketen till dom:S Så då tappade jag allt vad motivation heter. Så dagen slutade på 4 sälj..:S Inte sllt för bra.. Utan totalt värdelöst!


När jag kom hem så städade jag nästan klart hemma. Skönt att ha det gjort. Så nu ska man bara lyckas hålla det så med. Det brukar funka i typ 3 dagar, sen orkar jag inte att gå och plocka mer. men jag får försöka iaf:)


Vid halv sju tiden  så kom Almir och skulle titta på hockeyn och precis innan sju kom Johan med. Tyvärr för grabbarnas skull så gick det ju inte så bra för HV71. För min del gick det därimot bättre. FBK vann men 6-0 igen:D Så jag är nöjd. Dom har ju inte förlorat en hemma match en den 11e december. Så jag känner mig ganska trygg i år hehe.


Idag kommer det inte hända mkt. Jag ska typ städa badrummet, jag orkade inte det igår och det är det ända som är kvar att typ städa. Sen så har jag gått igenom allt noga:) Om jag orkar vill säga.. Jobbar till sju idag, och då brukar man ju vara så lagom mör när man kommer hem.


Nä nu ska jag jobba vidare.

 

Puss på er 

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards