Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Sara Johannesson - 10 mars 2009 10:25

... ett långt inlägg igår men det försvan, så jag orkade inte skriva ett nytt.


I fredags var jag och Sandra ute. Vi skulle bara ta det lugnt, men det slutade med att vi var på Centrum med Tom, Lollo, Niklas och några till och festade loss satan;) Träffade massor av gamla klasskamrater med. Skit kul var det! Så det måste vi göra om! Vi gjorde även ett ganska misslyckat försök till en efterfest. Det blev jag, Tom Lollo och Simon hehe. När vi kom upp till Dalvik plåkade vi upp Johan med. Men han vara nycker så han drog ganska snabbt, likadant Simon. Att han drog asså;) För han var fan inte nyckter. Var ju ingen som var den kvällen utom Johan. Fast det var ju kul iaf:D Så, så misslyckat blev det inte:D Jag och Sandra blev rätt bra igång när det var billigt att supa ute Haha;)!


Lördagen blev där imot lugnare. Tom skulle jobba uppe på Kinnarps och samla in e-mail adresser till en undersökning av något slag, om jag fattade det hela rätt. Själv låg jag hemma och sov typ:P Så skönt så var det.


Söndagen blev det full fart på. Jag diskade all jävla disk (Vilket var typ alla tallrikar, gals, bestick vi hade) ,tvättade fyra maskiner tvätt och sädade hela lägenheten. Så man var ju så lagom seg på kvällen sen. Jag lagade mat sen med, synd att Tom inte åt det. Så den maten ska jag inte göra igen.


Igår så var det inte heller mkt som hände. Jobbade typ. Sen när jag kom hem så hade vi hockeykväll hemma hos oss. Johan och Almir, men det gick tyvärr inte som pojkarna ville. HV förlorade mot Timrå i förlägningen. För mitt lag gck der där imot bättre;) Dom vann med 0-4 Brynäs. Så Nu står det 3-0 i matcher till FBK! Wiie!


Idag vet jag inte vad som händer, mer än att jag ska jobba till 18.45 idag:S Det är så segt att jobba 10 timmar i sträck framför en dataskärm och prata konstant typ. Känns nästan skönt att man kommer bli av med jobbet. För det känns ju sem slaveri på det här jävla stället...


Nä, men nu ska jag slav lite.


Puss på er

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards