Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Sara Johannesson - 16 mars 2009 14:17

... var jag hos mor min:) Det var så skönt att bara vara hemma och inte behöva göra ett skit! Inte laga mat, inte tvätta själv, inget! Bara ta det lignt och glida. Så jävla skönt!

Men jag saknade Tom JÄTTE mkt hela helgen. Kunde ju inte sova ordentligt när jag inte hade någon att hålla om ju:( Annars har det inte hänt mkt i helgen.

Var med min bror och så. Måste ge honom stort beröm! Han har gått ner jätte mkt i vikt och blivit jätte smal och fin! Han var fin innan med men nu är han ännu finare! Jag blir så glad för hans skull när jag ser honom må så mkt bättre!


Idag händer det inte heller mkt... Det blir väl hockeykväll skulle jag tro. Jag måste städa med. För det har ju varit pojkhelg hemma så det ser ut som ett bombnedslag igen. Framförallt köket. Jag som hade städat innan jag åkte. Så det blir nog det jag får göra när jag kommer hem. Om jag ber snällt kanske jag får hjälp av Tom med hihi.


Nä, nu ska jag låssas jobba lite till (det är det som är så bra med detta jobbet, att man kan göra det:P).


Puss på er

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards