Direktlänk till inlägg 29 november 2008

Men det är...

Av Sara Johannesson - 29 november 2008 11:39

... ju trevligt att jobba på en lördag. Precis vad jag ville ägna min dag åt...

usch jag hade hellre luggit kvar i sängen och dragigt mig ett tag till. Och sen sitta i soffan ett tag tills man vaknat till ordentligt och sen åka iväg och åka skridskor:D  Men det får bli ikväll isället, om vädret tillåter det vill säga. Men just nu ser det ut som att vädret ska bli bra iaf:D Så vi får väl se hur det blir. Förhoppningsvis så ska det bli bra. 


Fan igår så skulle jag varigt kvar på jobbet igår. Hade ett jävla bra flow! Fick iväg 13 sälj till kl 13.00 typ. Så hade jag varigt kvar till 15.00 hade det blivigt massor av sälj. Men du som man är så går man hem när man nått målet. Och idag får jag sitta på N15! Skit projekt. Eller nä det är det inte... Men det är bland dom svåratse projekten vi har. Och innan har jag suttit på det lättaste. Så det är ju inte alls ett stort steg. 


Jag ser fram imot onsdag. För då ska jag på anandra itervju på wecall. Vi får hoppas att det går bra! Pratade med Jonas L idag, han hade jobbat på wecall som coach innan han kom hit. Han sa det att det var ett jätte bra att jobba där. Han trodde även att det skulle passa mig väldigt bra. Så jag får väl hoppas att han har rätt när det gäller det.



Puss på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Johannesson - 2 april 2011 09:46

... skulle DÖ!! Gjorde min första demo på 3 fucking månader! Så ringer Joel mig och ber mig vara mentor. Och jag min dumme fan säger ja!!! :/ Var nervös som ett jävla miffo! Satt i bilen påväg till Rävlanda och hade ångest och satt nästan och grät av...

Av Sara Johannesson - 31 mars 2011 13:24

... bjöd inte på allt för mkt. Var bara en väldigt skön slapp dag :D Blev mys med hundaran och massa film tittande. Tittade bland annat på Beck Lockpojken. Hahaha! finns en ganska så rolig historia som går hand i hand med den filmen. Det kan väl va...

Av Sara Johannesson - 30 mars 2011 12:02

... har varit med min bogg. Men har inte gått att skriva. Men nu verkar det ju som att det funkar ;)   Fan asså vilken helg man hade då. Började redan på fredagen. Jag jobbade ju så jag och Emmelie hade inget planerat. Men vid 8 tiden fick vi någ...

Av Sara Johannesson - 25 mars 2011 12:47

... sista arbetsdagen för den här veckan. UNDERBART! :D Ska bli så grymt skönt att det finns inte!   I helgen var det planerad inflyttninsfest. Men den bli inte av tyvärr:/ Var inte så många som kunde just i helgen. Så får hoppas att det blir bät...

Av Sara Johannesson - 23 mars 2011 09:49

... det var sjukt länge sen jag skrev i min blogg. Har ju hänt MASSOR sen senast. Men allt är lååångt ifrån värt att skriva om hehe.   Men just nu ser mitt liv väldigt fantastiskt ut :) Jag bor ihop men min underbara sambo Emmelie och våra 2 hund...

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards