Alla inlägg den 6 november 2008

Av Sara Johannesson - 6 november 2008 08:42

... och sista gången jag körde box iaf! Hela kroppen känns som spagetti, jag har ont i vart ända muskel typ! Vänster armen är värst! Känns som att axen är påväg att hoppa ur led:S Nä box är nog inget för mig tror jag... Jag ska nog hålla mig till min spinning och gymmet. Det räcker för mig. Nä det var länge sen jag kännde att jag var så dålig på något. Sen är ju kordination inte min starka sida, med tanke på min motorik. Den är ju kass hahaha!!!


Igår gick det bättre på jobbet iaf! Sålde ju mer än vad jag gjort dom senaste dagarna! Känns skönt! Får bara hoppas att det fortsätter så nu! För annars är det ju ganska meningslöst att jag kommer hit ens. För då får man fan mer betalt om man bara sitter hemma


Får la se om jag skriver mer sen. Orkar inte mer nu.. Armaran har börjat srejka! Det gör ont!!! Hahaha!!!



Puss på er


Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards