Alla inlägg den 26 november 2008

Av Sara Johannesson - 26 november 2008 09:30

... tillbaka igen. Har varigt hemma från jobbet sen i måndags. Är fotfarande inte helt pigg men det får duga.

Nä så det har väl inte hämt allt för mkt dom senaste dagarna... Har luggigt hemma i soffan och ugglat typ. Plockat lite hemma.. Men inte så mkt som skulle behövas. Så det får vi ta i helgen. Är typ bara damsuga kvar som tur är. Men jag mår lite bättre nu iaf...


Igår var vi och tittade på när laget Tom och Eric ska spela i hade match. Ganska kul facktist måste jag erkänna:D Hihi! Det bästa var nog ändå när pojkarna såg att dom i laget hade ganska mkt humör. Dom sken upp som två små barn på julafton. Hahaha! För ingen av dom har ju humör(A) Haha! Synd bara att det blev 4-4. Dom hade ju lite otur. Det är ju bättre än att förlora iaf:) Eftre matchen träffade vi Gurra med:) Hans bror spelade i laget vi mötte. Sen tittade vi även på matchen efter med. Så klockan blev 10 i 12 innan vi kom hem.

Då kunde ju självklart inta lilla jag sova. Tittade på klockan sista gången vid halv 3 och det tog väl ca 45min en timma innan jag somnade. Så jag är inte alls trött idag. Så nu får jag ju en fin "start" på denna veckan. Aja vi får se hur det går.



Puss på er

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards