Alla inlägg den 14 november 2008

Av Sara Johannesson - 14 november 2008 08:49

... med ett bra slut.

Jag drömde en jätte häsmk drömm inatt! Det började med att jag kom till jobbet och Timea satt och grät. Hon var helt förkrossad! Jag frågade varför. Då hade hon fått sparken för att säljarna inte gillade henne som chef. Jag blev jätte ledsen och sa - Men Timea jag älskar dig som chef! Det är ju bara för att jag gillar dig så mkt som gör att jag är kvar här på jobbet! Detta kan ju inte stämma! Alla gillar ju dig! Men enligt dom högsta cheferna så gjorde inte folk det. Så hon packade ihop sina saker och gick hem.

Jag blev jätte arg, så jag samlade alla säljare och frågade om det var så som dom hade sagt. Att dom inte gillade henne. Men det var ju förstås inte så.

Så vi kom överens om att strejka om vi inte fick Timea tillbaka. Men ett hot räckte visst inte. Så vi satte igång med srejken. Det tog 2 dagar sen var hon tillbaka. Då hadde vi en jätte fest och allt blev bra igen:D


Det är ju sannslöst vad man kan drömma ibland. Jag menar hon kommer ju aldrig få sparken. Inte för en sådan anledning iaf!


Orkade inte städa igår heller.

Fan usch skulle nog varit hemma idag.. Mår skit dåligt idag... Men men får väl se hur det går.. Slutar ju vid 3 idag. Så det är bara att bita ihop.


Ser ut som att jag kan komma till mamma i helgen iaf! För hon och Inger ska till jkpg idag!:D Har inte hunnit prata med Tom än om det. Men det ska nog inte vara några problem:D


Puss på er

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards