Alla inlägg den 7 november 2008

Av Sara Johannesson - 7 november 2008 17:12

... väl snart börja göra sig iordning inför kvällen:D Caroline var ju så snäll så hon bjuder ikväll:D Tack så mkt tejej! Fast jag behöver ju inte göra så mkt själv. Timea ska ju göra mitt hår idag:D Ska bli kul och se vad hon hittar på för kul med det! Hihi! Så jag ska väl snart hoppa in i duchen och ta fram kläderna jag ska ha på mig, sen är det ju bar sminket efter det!


Men vilken jävla dag man har haft idag då! Usch blir irriterad bara jag tänker på det! Tänker inte ens skriva om det. För det gör mig bara arg! Och ikväll vill jag ju inte vara sur inte!:D För det ska bli toppen! Jag menar det är ju Timea och mig jag pratar om! Kan ju inte bli bättre förfan! Hahaha!

Aja skrivar nog mer imorn.


 Puss på er!!!


Av Sara Johannesson - 7 november 2008 08:41

... det inte alls blev sent igår. Jag tänkte ju att jag skulle gå och lägga min todigt eftersom jag inte tränade igår(konstigt va?).Caroline och jag åkte med samma buss hem idag så vi bestämde att vi skulle gå på en promenad senare på kvällen. För ingen av oss hade nått att göra ändå. Så jag tänkte att jag skulle vara duktig och städa, laga mat, gå på promenad med Caroline, sen sova. Men så blev det ju inte. Så det blev att jag lagade mat (eller jag vat inte om man kan kalla det laga mat.. Korv med bröd blev det). Sen låg jag och såsade i soffan tills jag såg att klockan började bli mkt, typ 22. Så jag skickade iväg ett sms till henne och frågade när vi skulle gå. Men det visade sig att hon hade gått och lagt sig. Så vi tänkte att vi skulle ta en cigg bara. Så hon slängde på sig mjukiskläder och kom ner. Men ingen av os pallade att stå stilla så vi gick runt på Dalvik i typ en timma. Mkt spännande! Eller inte! Haha men det vat trevligt att snacka skit med en tjej för en gångs skull. Så följde hon med upp till mig en stund.

Sen kom Tom och Eric hem vid typ 12 tiden. Dom hadde vatt och tittat på korp hokey. Dom ska ju kanske börja spela. Så vi får se hur det blir med det. Men Caroline drog sig hemmåt. Jag och Tom var uppe ett tag till och tittade på NCIS. Och efter det blev det läggdax. Hade det ju varigt lännge, men jag var ju inte trött. Så klockan blev halv 2 innan vi gick och la oss. Så 2 halv 3 var väl klockan innan jag somnade. Och det får jag ju betala för idag. Är helt slut!!!


Idag kanske det blir lite party! Beror på om jag orkar. Är ju rätt seg. Men Caroline bjuder ju;) Och gratis är ju alltid gott;) Hehe! Men men får se hur det blir med den biten. För dom ska ju dra ut sen. Och det kan ju vara ett problem. Men ni ska få veta hur det blir;)



Puss på er

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards