Alla inlägg den 11 november 2008

Av Sara Johannesson - 11 november 2008 08:59

... vi se. I fredags blev det ju ut gång:D Kul var det. Men det blev nog lite för mkt av mkt tror jag...


Lördagen började med att Anna ringde och undrade om vi kunde ses en sväng. Hon skulle ju ändå till jkpg på The Studio och leka modell:P Sen på kvällen åkte vi till råslätt och åkte skridskor:D Till och med jag åkte! Det är inte illa. Men det gick inte så bra. För  jag fick knyta mina skridskor själv... Och det är jag väl inte för bara på precis.

Carro jag har inte glömt att du har lovat att åka med mig nästa gång!!! Så nu kommer du inte undan! Under några omständigheter;) 

 

Söndagen blev med slö. Hände inte ett skit. Igår så var jag hemma från jobbet. Tom hade luggit och spytt halva natten, så jag var rädd att jag med skulle bli sjuk. Men jag har klarat mig hitintills iaf. För stackars Emilio har ju varigt sjuk i maginfluensa, så man är ju lite nojjig. Hatar att ha maginfluensa! Men men man får hoppas att man slipper att bli sjuk. Har ju inte odsen på min sida. Men hopas kan man ju alltid!


Aja nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. För det finns inte mkt mer som hänt.



Puss på er

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards