Alla inlägg den 12 november 2008

Av Sara Johannesson - 12 november 2008 09:23

... hände det inte mkt. Gick upp vid 07.40 och började göra mig iordning, tittade ut genom fönstret och såg att det regnade... Kul! Det var ju bara att slänga på sig kläderna och traska iväg. Kom till jobbet och började ringa, men det gick inge bra. På hela dagen fick jag bara ett sälj. Och det var för att en kund ringde och ville ha det. Slutade vid 3 men gick hem vid 4. Ville försöka få iväg ett till.. Men det förstår jag inte vf jag gjorde för det vara bara onöding. Hade kunnat gått hem och städat istället. Och när jag gick hem spöregnade det så jag kännde mig som en drängt katt när jag kom hem. Såg nog ut som en också;) Hahaha! När jag kom hem började jag lite med städningen som jag ska fortsätta med idag, diskade ock plockade ihop massor av kläder. Så det är bara lite plock kvar och damsuga.


Pallade inte att träna igår heller. Har jätte ont i magen och mår lite små illa helatiden. Kan man inte bara får bli  jätte sjuk i ett par dagar och så är det över sen! Nej det går ju inte. Utan man ska gå runt och må halvdålgt så man inte har energi till något alls. Varken jobbet, hemmet, träningen. INGET!

Nä har börjat trötta på att ha det såhär!  Vill ju bara att allt ska funka och att man ska kunna leva utan att vara orolig för hur allt ska gå... 


Fan asså känns som om jag har tappat gnistan helt när det gäller jobbet! Har inte den powern som jag hade innan. Jag vet hur jag ska göra och vad jag ska säga. Men det är det där lilla extra som saknas... Jag hittar det bara inte. Försöker men det blir bara halvhjärtat, känns som det inte spelar någon roll hur jag gör. Kommer ändå inte att gå bra. Man börjar tröttna på det här nu. Att inte veta vad man får i lön... Nä USCH! Blir deppad bara jag tänter på det!



Aja skit samma. Får väl hoppas att man hittar gnistan snart. Ska väl ge det ett försök till snart.


Men det finns ju en possetiv sak idag iaf! Jag och Tom har varigt ihop i 7 månader<3 Älskar dig Tom!!!<3


Puss på er

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards