Alla inlägg den 13 november 2008

Av Sara Johannesson - 13 november 2008 11:11

... jag sa att jag skulle städat igår. Men jag ORKADE fan inte! Mådde inte alls bra igår. Mådde illa som fan. Usch! Kom hem satte mig i soffan och där fasnade jag restan av kvällen. Okrade inte ens laga mat, så jag tog det som va kvar av kycklingen och potatissalladen från dagen innan. Men det skulle jag väntat med... För Tom lagade mat igår, fläskfilé, potatiskroketter. Mums:P Men han lagade så att det finns till mig idag, så jag är jätte glad att det snart är lunch! För då ska jag få äta JÄTTE god mat! Smakade på det igår så jag vet vad som väntar;)


Nä dagen på jobbet igår blev lite till det bättre efter att jag pratat med Jonas. Han lyckas alltid att få mig att sälja. Vet inte vad det är han gör, han säger samma saker som dom andra. Det bliter väl bättre, jag vet inte. Men han lyckas iaf. Fick iväg 2 på dom sista 30 minuterna innan jag slutade. Så jag slapp nolla iaf. Jag ska nog be om ett till pepp-talk sen med så jag kommer igång någon gång. Vill ju inte sitta fram tills 30 min innana vi slutar innan jag börjar sälja. Sen ska han även hjälpa mig med en jobbansökan. Hehe! Får väl se hur det går:P Hoppas kan man ju alltid göra.


Puss på er

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards