Alla inlägg den 4 november 2008

Av Sara Johannesson - 4 november 2008 08:59

... det var att träna igår! Har ju inte tränat på 2 veckor, eftersom jag har varigt förkyld. Är jag fotfarande, men jag kände det att om jag inte skulle tränat igår så hade det aldrig blivigt av.

Först så var jag på 60min spinning. Var ganska jobbigt men trodde jag skulle vara helt död. Men när passet var slut märkte jag hur trött jag var, skulle gå av cyklen och benen bara vek sig under mig! Men det var bara att kämpa vidare! Skulle ju på coren efter det med(Du tränar mage och rygg). Och det tar verkligen musten ur än!! Man börjar med balans övningar och shit. Och min balans är ju toppen! Eller så var det tvärt om, det minns jag inte riktigt. Hehe! Sen kör man någon övning som tränar både mage och rygg. Efter det kör man bara mage, Sen avslutar man allt med att köra bara rygg. Mage och rygg är ju dom mest otränade delarna på min kropp just nu. Men jag har inte så mkt träningsvärk som jag trodde att jag skulle ha idag. Så det får vi ändra på tills nästa vecka. Får kämpa hådare så jag får mer träningsvärk. För jag vill ju se resuktat.

Idag blir det spinning igen. Har lovat att träna med Johan. Har inte sätt honom än idag, så vi får väl hoppas att han kommr snart. Annars kör jag nog gym idag istället. Och då kommer jag garanterat att ha mer träningsvärk i magen imorn;) Me like! Fast det blir nog fler ställen jag kommer ha det på i såna fall.

Nä men jag har kännt det nu att jag måste sätta lite fart med träningen. Så jag får en bra start fram till sommaren. Och sen så är det ju snart jul med. Och då vill man ju gärna kunna äta massor av mat utan att få så dåligt samvete. (Kommer jag nog få ändå. Men man kan ju alltid hoppas att det hjälper).


Usch vad skrev jag nu??! Jul?! Fan det är ju inte långt kvar nu. Typ en och en halv månad! Och julklappar har man ju inte ens haft en tanke på typ. Jag brukar alltid vara klar med dom innan December! Men det kommer jag inte vara iår.

Nu ska vi släppa julen ett tag till. Vill inte ha vinter ju!!! Men bor man i sverige är det ju något man fär leva med tyvärr. Nu ska jag sätta igång och jobba.



Puss på er

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards