Alla inlägg den 18 november 2008

Av Sara Johannesson - 18 november 2008 08:41

... inte fatta att jag fick mitt körkort igår!!! Känns bara så jävla bra! Är så skönt att ha en sak mindre att gå och oroasig för... Usch jag var jätte nervös! Men inte lika nervös som förragången som tur var. Jag kunde ju sova några timmar och jag kunde ju äta iaf:D 


I helgen var jag hemma hos mamma. På fredagen satt jag, mamma och Inger och tittade på idol, hände typ inte mer. På lördagen så var jag och mamma ute och övningskörde. Jag körde som en liten blå. Hehe och det gav ju resultat;) Hihi!!! På kvällen så var mamma och Anette på fest så jag och Rambo var ensamma hemma. Fast det känndes inte så ensammt eftersom jag och Tom hade en mysig filmkväll;) Eller ja, vi pratade med varandra i telefon och tittade på samma film. Mysigt var set iaf! Söndagen hände det inte ett skit mer än att jag var jätte nervös och att jag åkte hem typ. Sen har det inte hänt mycket mer.



Puss på er

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards