Alla inlägg den 5 november 2008

Av Sara Johannesson - 5 november 2008 08:37

... spinning igår iaf. Johan kom till slut. Fan asså man sover ju så jävla gått när man har tränat. Kroppen är ju helt slut, så man behöver verkligen sova för att återhämta sig.

Spinningen börjar vid 17.15 på tisdagar, och Johan är ju som vanligt så jävla seg! Jag väntade på honom tills klockan blev hel och sen gick jag. För jag hatar att komma försent till saker och ting. Men jag kom dit i tid iaf. Så jag satte mig på cykeln och ställde in den så som jag ville ha den. Så kom det en brud och snodde den cycklen jag höll åt Johan, skit sur blev hon när jag sa att det var en annan som skulle ha den. Så hon satt kvar på cykel jäven. När Johan kom (5min sen) så fick han ta en annan cykel. Men vi klarade oss ju ändå:D utan att trampa brevid varandra:P Under passet så tänkte jag att jag skulle klara hur myk jag verkligen orkade. Så jag vred på massor av motstånd. Så man var ju riktigt mör i benen sen. Efter att passet var slut så var det ju bara att traska hemmåt. As seg var det.

När jag vaknade idag och skulle kliva ur sängen var det inte kul! Ställde mig upp och kände jag hur mör jag var! Usch!
Jag var as trött så jag tänkte att jag tar tid på mig när jag gör min i ordning så jag inte ligger kvar så länge i sängen och myser så länge. Men det hjälpte inte. För Tom var jätte mysig idag. Ville ju bara ligga kvar och gosa in mig under täcket. Men det var bara att palla sig ur sängen när klockan blev så mkt så jag verkligen var tvungen att gå, annars skulle jag komma försent.. Och det vill jag ju inte!

Jag kände hur det typ skulle svida i benen påväg ner till jobbet. Men jag hade turen med mig idag:D När jag kommer ut och går runt hönet ser jag Stoffe där med sin bil. Så jag slapp att gå idag:D!! Wiie!


Men nu ska jag konsentera mig på jobbet.



Puss på er

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards