Direktlänk till inlägg 1 februari 2009

Nu börjar...

Av Sara Johannesson - 1 februari 2009 21:22

... helgen lida mot sitt slut, och helt slut är man! Men det är ju inte så konstigt.


I fredags så var jag ju och jobbade. Gick hyfsat bra med tanke på att jag varit hemma sjuk sen i tisdags. Fick ivär 8 iaf:D så det känns bra. Nu kan man ha en bra kännsla med sig imorgon. När jag kom hem var Tom och Emilio hemma, vi satt och tittade på film. Bolt blev det! Ganska bra för att vara en ny disnyfilm, är ju inte så sort fan av dom. Gillar merdom gamla, som lejon kungen och filmerna innan den:D Men som sagt den var helt ok. 


Lördagen startade med att vi gick upp och åt frukost, men så fort vi var klara med det var det bara att sätta igång att städa. För Uffe, Ronja, Stefan och Noa skulle komma över på en fika och hämta julklappar. Bättre sent än aldrig:P Det var trevligt. Det är så skönt att ha det städat ordentligt nu.Vi har fått det jätte fint här hemma! Och fan vad man trivs mkt bättre då! Senarse sen fick vi besök igen av Johan. Han kom förbi och tittade på hockeyn, men han drog så fort den var slut. Och då var det dax för den lilla att hoppa i säng och jag och Tom skulle titta på film. Men så blev det inte. Detslutade med att jag satt framför darton och svarade på frågor om mina vänner på facebook och han spelade GH. Men rätt som det var vid typ kl1 ringde Toms mobil. Det var Jocke, en kopis till Tom och Eric. Han skulle till en brud här uppe på dalvik. Men hon var inte hemma. Så han tog chansen och ringde och kollade om vi var vakna och det var vi ju:D Så då var han här i typ 2 timmar eller nått. Så det blev ju lite väl sent igår. Så vi får väl hoppas att man kommer i säng i någolunda tid idag:D


Idag var vi på A6 en sväng. Jag skulle titta efter skor men hittade inga, Tom skulle titta på knäskydd, shorta och slip. Men tyvärr hittade han ingen slips. Men resten fick han tag på:) Så han fick junästan allt det han behövde. Tror jag ska gå en sväng på stan imorn efter jobbet och kolla om jag hittar något där. Kanske något klädesplagg med;) Sen så var vi på coop med och köpte en lampa till fläckten i köket och lysrör till badrumet! Så nu har vi äntligen ljus i vårt hem! Hehe! När vi kom hem så var det bara för mig att kolla upp reseptet för pankakor. Sen bort till konsum och handla. Efetr sed sätta igång att steka pankakorna. Det är ju så segt att stå och steka dom! Men gott blir det till slut!


Nä så denna helgen har vi inte bara suttit hemma som ett par fån utan facktiskt gjort något. Men just nu så vill jag inte hitta på något mer. För jag är helt slut! Tom har varit iväg och tränat med laget men är påväg hem nu. Så vi får väl se om vi orkar sätta på en film eller om det blir att bara sitta och glo på tv. Så hoppas ni också haft en bra helg!



Puss på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Johannesson - 2 april 2011 09:46

... skulle DÖ!! Gjorde min första demo på 3 fucking månader! Så ringer Joel mig och ber mig vara mentor. Och jag min dumme fan säger ja!!! :/ Var nervös som ett jävla miffo! Satt i bilen påväg till Rävlanda och hade ångest och satt nästan och grät av...

Av Sara Johannesson - 31 mars 2011 13:24

... bjöd inte på allt för mkt. Var bara en väldigt skön slapp dag :D Blev mys med hundaran och massa film tittande. Tittade bland annat på Beck Lockpojken. Hahaha! finns en ganska så rolig historia som går hand i hand med den filmen. Det kan väl va...

Av Sara Johannesson - 30 mars 2011 12:02

... har varit med min bogg. Men har inte gått att skriva. Men nu verkar det ju som att det funkar ;)   Fan asså vilken helg man hade då. Började redan på fredagen. Jag jobbade ju så jag och Emmelie hade inget planerat. Men vid 8 tiden fick vi någ...

Av Sara Johannesson - 25 mars 2011 12:47

... sista arbetsdagen för den här veckan. UNDERBART! :D Ska bli så grymt skönt att det finns inte!   I helgen var det planerad inflyttninsfest. Men den bli inte av tyvärr:/ Var inte så många som kunde just i helgen. Så får hoppas att det blir bät...

Av Sara Johannesson - 23 mars 2011 09:49

... det var sjukt länge sen jag skrev i min blogg. Har ju hänt MASSOR sen senast. Men allt är lååångt ifrån värt att skriva om hehe.   Men just nu ser mitt liv väldigt fantastiskt ut :) Jag bor ihop men min underbara sambo Emmelie och våra 2 hund...

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards