Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Sara Johannesson - 24 februari 2009 10:55

... har man klivigt upp ur sägen och dragit ner för alla fönster så att megränen ska bli lite lindrigare. Det hjälper ju lite iaf.


Som ni kanska förstår då är jag ju hemma från jobbet idag. Vaknade med värdens megrän! Jag tordde fan hela huvudet skulle trilla av naken eller nått, för det känndes så tungt och det pulserade i det med. Sen så mår ju jag inte alls illa när jag har megrän heller, men jag får hoppas att jag bara har den idag och inte imorn med. Ibland håller det ju i sig i flera dagar och det vill jag verkligen inte! Så jag hoppas jag är tillbaka på jobbet imorgon. Jag vill ju inte bara sitta hemma! Det är så tråkigt ju!


Igår så tränade jag:D Det var så jävla skönt att äntlgen ta tag i träningen! Det blev visseligen bara spinning för jag följde med Tom och Eric när dom skulle spela match med avtramp. Dom  spelade mot oss själva (Hur fan man nu kan döpa sig till något sådant hahaha)Tyvärr så vann dom inte men det blev lika 3-3 så dom förlorade ju inte heller:) Eric var lite extra på hugget igår, det blev ändel tjiv hehe. Så det ska vara medandra ord;) Sen så var det första gången jag såg min älsklig spela med:D Det fanns inget att klaga på där inte;)



Idag ska jag inte göra något. Bara titta på film och ta det lugnt och hoppas på att jag blir bättre. Så sökt om er!



Puss på er

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards