Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Sara Johannesson - 22 februari 2009 18:11

... helgen snart över. Men jag sitter på jobbet och ska jobba till klockan 21.00 :S så man kunde ju ha en bättre söndag. Men dumt och klaga, det ger pengar iaf. Så man får se det på den ljusa sidan.

 

I helgen har det inte hänt allt för mkt. Eller i fredagsvar det ju kul:D Hade pokerkväll hemma hos oss men lite tillbehör tack vare Niklas. Det var Jag (jag spelade inte), Tom, Almi, Niklas och Johan. Ricktigt trevligt var det!


Lördagen var där imot  lite sofatre. Taisto kom en sväng,han hade hamnat på efterfest på dalvik så han passade på att komma till oss och hälsa på:) Efter en stund kom Steven med. Så grabbarna att och spelade GH en stund innan dom drog vidare. Efter att dom hade gått så hände det inte mkt.Både jag och Tom somnade i soffan framför tvin. Vaknadevi 21 typ och glodde på någon film som gick tv om någon som körde igäl massor av tjejer typ. När den vare slut sen så gick jag och la mig typ. Jag var helt död trots att jag sovit hela dage, fast det kan ju vara det som gjort att jag var så trött med. 


Idag har jag städat där hemma. Städade visseligen bara köket och hallen, pallade inte med vardagsrummet också. Det är som vanligt när man kommer in dit så pallar man inte m,ed det när man ser alla miljader sladdar som ligger på golvet! Så man bara suckar och vänder i dörren typ. 


Imogron ska jag ta tag i min träning igen!!! Ska bli skönt! Men längtar inte efter träningsvärken! Den kommer vara HÄMSK! Med tanke på hur länge sen det var jag tränade så kommer jag vara helt död! Men det kommer det vara värt i slutändan när man sen kanske fått en kropp man kan visa upp utan att för att det är så pinsamt hehe...


Men nu ska jag försöka få något sålt...


Puss på er

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards