Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Sara Johannesson - 25 februari 2009 09:55

... tillbaka på jobbet. Mår fotfarande piss, men pallar inte att ligga hemma. Huvudet känns som det ska sprängas och näsan är totalt igen täppt! Älskar verkligen slutet på vintern. Eller inte! Man blir alltid sjuk, men bara små sjuk. Inte ordentligt så det är över sen utan bara sådär "lagom" så man känner att energin är borta och man mår piss, men ändå inte tillräckligt för att man kan kalla sig sjuk. Eller hur man nu ska förklara det:S. Kul är det inte iaf.


Igår satt jag bara hemma och tittade på tv och film. Men som vanligt fanns det inget att titta på. Så det var inte alls segt att sitta ensam hemma. Men vid typ 7 halv 8 så ringde Tom och frågade om jag vill komma och möta honom när han gick hem. Han hade nämnigen varit och tränat och även varit en sväng hos Taisto och köpt en mobil av honom. Så då fick jag iaf lite frisk luft innan det var dax att sova typ. Vi tittade bara på hockeyn och fixade lite med hans mobil. Sen så gick vi och la oss. Det var så skönt att komma i säng tidigt!


Idag så gick vi till jobbet tillsammans. Det var skönt att slipa gå själv och att ha honom att prata med på vägen ner. Inte hela vägen visseligen men 3/4 iaf:D Men mysigt var det!


Nu ska jag jobba.

Puss på er

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards