Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Sara Johannesson - 17 februari 2009 09:43

... så jag vände och gick hem när jag gick till jobbet idag. Jag hann inte mer än utanför dörren innan jag gjorde värdens bäll och låg där på rygg och stirrade upp i bland målnen och kännde mig jätte dum!


Sen så hann jag inte mer än att komma ner till stadsparken så var jag igång igen. Fast då var det bara ena benet som for iväg. Så jag satte mig som om jag skulle fria till någon, och självfallet så kom ju bussen och åkte förbi precis då. Inte ALLS pinsamt! Då känndes det bara som att det inte var meningen att jag skulle gå till jobbet idag. Men det var bara att masa sig upp och gå vidare. Fast jag får tänka på att jag troligtvis gav nog dom på bussen ett gott skratt iaf:D Så då fick ett lite längre liv;)



Idag ska jag jobba till klockan 19.45 Kommer att vara helt död när jag kommer hem! Blir typ att hoppa in i duschen och raka vägen ner i säng. Fast om jag känner mig själv rätt så vet jag att det inte kommer bli så. Kommer sitta uppe och klockan kommer typ bli 1-2 som vanligt. Men man kan ju alltid hoppas på det bästa:P hehe.


Men nu ska jag för ovanlighetens skull jobba vidare;)


Puss på er

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards