Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Sara Johannesson - 19 februari 2009 09:05

... skönt det var att gå och lägga sig tidigt igår! Var så jävla trött så jag trodde jag skulle dö.

Jag satt ju ensam hemma igår framför tvin och häckade typ, och det slutade ju  med att jag somnade som en stock i soffan. Vaknade igen vid tio tiden precis innan Tom och Eric kom hem. Så det vara bara att ställa sig i köket och laga mat. Höll på att somna i pastan för fan hehe. Så jag pillade i mig lite mat och hoppade ner i sängen. Jag somnade på stört och det var så skönt! Så idag känner ja mignästan helt utvilad:D Men ska försöka gå och lägga mig tidigt  ikväll med. Förhoppningsvis får jag med mig Tom då med så jag slipper somna ensam utan jag har honom att gosa med.


Sen så måste jag bara tillägga att Simon är lite smått störd. Har misstänkt det länge men idag fick jag det bekräftat. Hahaha!


puss på er

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards