Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Sara Johannesson - 18 februari 2009 10:57

... personbästa igår! Sålde 13st! Kändes så jävla bra :D


Det blev som jag trodde igår kväll. Klockan blev typ 1 innan vi gick och la oss. Så det var ju så lagon segt att gå upp idag. Fast det var ju självförvållt :P Så jag får ju skylla mig själv.


Som vanligt så bara flög tiden iväg på morgonen så jag glömde att packa träningsväskan :S Bra start nu när man ska ta tag i det... Sen så hinner man ju inte hem efter jobbet innan passet börjar.. Känns ju inte så jävla bra. Men får ta det imorgon istället. Saken är ju bara den att jag inte vill  börja på gymet på en gång. Ville gärna gå på ett spiningpass innan jag ger mig ut bland alla vältränade jävar på gymet. Det är ju bara lite pinsamt när man har suttit vid en maskin och det kommer någom efter som ändrar vikterna till det fyrdubla. Men det är bara att bita i det sura äpplet och gå dit. För om jag känner mig själv rätt så måste jag göra det. Annars kommer det inte bli av att jag gör det, tyvärr :/. Så jag får ta att packa väskan när jag kommer hen sen (någon får gärana skicka ett påminnelse sms ;) ).



Idag slapp jag iaf att slå halvt igäl mig när jag gick ner till jobbet, så idag bjöd jag inte på något skratt vad jag vet iaf. Kan ju alltid vara någon som skrattar åt hur jag ser ut om inte annat;) Hahaha! Nä nu var jag allt lite elak mot mig själv:P mohahaha! Nä promenaden ner var ganska skön idag facktist. Kännde mig ganska pigg när jag väl börjat gå. Så det var skönt:)


Men nu ska jag göra annat än att skriva här så

puss på er



Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards