Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Sara Johannesson - 10 februari 2009 11:10

... var det fullt ös! Var ute både fredag och lördag. Som tur var så var det lugnt på fredagen. Satt först hemma och drack lite vin med Carro fram till klockan 12. Sen så pallade vi inte att sitta hemma mer så drog ner på stan. Där var ju Tom redan, för han var på firmafest. Så vi var med honom och en del annat folk från BBP. Ricktigt kul var det.


lördagen så började den med att jag trodde att vi hade tvättid vid 12. Men så var det inte. När jag kommer ner ser jag en tant med en papigoja inne i trokrummet. Tanten glodde som fan på mig och var väldigt tydlig med att förklara för mig att det inte var jag som hade tvättid. Men det gjorde inte mig någon ting att jag skulle behöva vänta en hel dag till med att tvätta:P

Lite senare drog jag, Tom och Taisto ner på stan och käkade. Men fan orkade ju bara en halv pizza och Tom åt typ en halv kebabtallrik. Sen så bar det av till systemet. När vi kom hem sen hände det inte mkt. Vi låg i soffan och tittade på tv typ. När kvällen kom linte närmre så drog vi till Niklas på förfest, det var jag, Tom, Niklas, Mattias och 2 snubbar till. Sen så drog vi till Ztyle eller ja det var ju rockgarden. Där träffade vi på Toms pappa och syster:D Trevligt! Förutom att jag blev allderles för full. Hävde i mig 5 cider innan vi gick ut sen blev det 3-4 cider till ocn någon öl med. Så man var ju inte lite i gasen;) Hahaha! Men kul var det iaf och det är ju det som är det viktigaste:D


söndan så orkade man inte ett skit mer än tvätten och sova typ. Samma sak igår efter jobbet. Var helt slut! Men det gick ju bra iaf:D


Men nu så ska jag sälja vidare.


Puss på er

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards