Alla inlägg under januari 2009

Av Sara Johannesson - 5 januari 2009 09:43

... har det inte hänt mkt. Jag, Tom och Emilio var nere i stadsparken en sväng och tittade lite på dom ny tillkommna djuren. Några lamm, chillingar och en lamaunge. hehe! Det var ju uppskattat iaf:D Annars så har vi inte gjort något. Bara suttit hemma och tagit det lugnt. Ricktigt skönt har det varit!


Men nu är man tillbaka på jobbet . Får hoppas att jag piggnar till snart. Gäspar ju till och med kunderna i örat... Känns ju inte så jävla bra.. Ändå gick vi och la oss tidigt. Fattar inte detta asså. Men jag har ju fått iväg 1 iaf.. ska igentligen minst få iväg 2 innan första rasten men men det får duga.. 

Men nu ska jag ut och röka.


Puss  på dig

Av Sara Johannesson - 2 januari 2009 09:08

... trött!!! När klockan ringde idag så trodde jag att det var något fel på den. Att den ringde alldeles för tidingt. Men till min besvikelse så var klockan 7... Så det var bara att häva sig upp och se glad ut.

Det ända är att jag gick ju fan och la mig vid halv 11 igår så jag fattar hur jag kan vara så trött. Sov ju även en timma på dagen.  Så jag borde ju inte vara så trött. Så ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt, typ vid 7 eller nått;) Nja kanska inte så tidigt men nästan.


Nyårsafton var ricktigt trevlig! Jag och Tom var ute hos Carro och Eric. Vi åt god mat och satt bara snackade hela kvälle, drack lite vin och myste. Nä det var precis lagom hela kvällen tkr jag:D


Nä fan nu ska jag försöka jobba lite.


Puss på er

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards