Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Sara Johannesson - 13 januari 2009 11:06

... det inte så kallt att gå till jobbet. Förutom när man gick över bron efter rådhusparken, För då är du mitt i mellam munksjön och vätten. Så det blåser ju inte alls där vid :P Bara typ 1000m/s hehe! Nja kanske inte så mkt men nästan ;)


Känns som det kan bli en bra dag på jobbet! Har redan fått iväg 3st! Hihi! Så man får hoppas att det håller i sig så här hela dagen! För då kan det nog bli många sälj idag!;D Så det är det jag hoppas på! 


Ikväll händer det nog inte mkt... Blir nog bara att  sitta framför tvin. Skulle behövas dammsugas hemma.. Men palla! Kan jag göra på torsdag när jag går hem en timma tidigare. Fast det är ju inte så bara som det låter.. Jag jobbar över en timma imorgon i stället.. För man kan ju inte missa en hel timma;) Haha!!! Men ska ju tvätta då så då kan man ju passa på att städa och så hemma. Inte för kul men ett måste. Sen är det skönt att ha det städat inför helgen så man inte behöver städa när man är ledig och bara vill ta det lugnt.Så man får väl hoppas att jag orkar fixa det på torsdag ;)


Men nu ska jag sälja vidare!



Puss på er

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards