Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Sara Johannesson - 16 januari 2009 09:07

... det fredag! Fast det känns inte som det. Känns som vilken jävla onsdag som hälst typ. Men då blir man bara gladare imorgon när klockan inte ringer ;) hehe!  


Fan vilken dålig dag man hade på jobbet igår! Sålde 4 på hela dan :S Totalt värdelöst är det! Men det ska vi inte tänka på nu! För nu jävlar ska man sälja och ta igen för allt man missat nu i veckan när man sålt så dåligt ;)


I helgen kommer det inte hända mkt. Emilio kommer så det blir bara att ta det lugnt, och det ser jag fram imot. För jag skulle inte pallat med något annat ändå.

Är jätte trött nu för tiden. Orkar fan inget när man kommer hem på kvällarna efter jobbet. Man är fan helt död typ. Så man får inger gjort heller. Det känns som man går upp på morgonen, går till jobbet, jobbar, går hem från jobbet och går och lägger sig. Allt krätsar kring jobbet bara. Men men får hoppas att lönen kompenserar för allt så man kan få ett liv igen...

Men det tror jag ju inte den gör tyvärr.


Men nu ska jag köra sten hårt!


Puss på er

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards