Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Sara Johannesson - 12 januari 2009 09:43

... har det inte hänt mkt.

I fredags låg jag hemma och var magsjuk typ. Spydde hela dagen och mådde skit. Natten till lördagen vaknade jag bara 3 ggr och behövde spy så. Men sen slapp jag att spy hela lördagen iaf :D


För en gångs skull så var vi inte bara hemma hela helgen heller. Vi sov till ett typ sen vid 3 tiden så drog vi ner till talavidskolan men Steven, Linda, Taisto och Jimmie eller vad han nu hette hehe! Grabbarna åkte skridskor medans jag och Linda tittade på. Men dom åkte inte sådär jätte mkt, för isen var totalt värdelös! Den gick sönder bara man tittade på den. Men det är ju inte så konstigt med tanke på att det var plusgrader ute. Efter en stund traskade vi hemåt. Och när vi kom hem tittade vi klart på en utav Harry Potter filmerna och efter det var det bara att sätta igång att städa och diska och efter det in i duschen, efter som gänget vi var med innana skulle komma och titta på hockey hemma hos oss. Sen så lekte dom även lite med studion. Hehe! Asså Steven är ju så sjuk ibland så det finns inte! Hahaha! Citat "Cadillac, cadillac" Haha!


Söndagen var som sådan att vi sov till typ 11. Sen satt vi och tittade på film och bara myste. När filmen väl var slut så somnade vi som små barn i soffan hihi! Men det hände inte så mkt mer under dagen. Vi bara satt och slöade typ. Men vid 6 tiden någon gång så kom Erick och hämtade oss så åkte vi till Råslätt och åkte skridsokr. Eller ja, jag åkte inte men jag tittade på. Hehe för jag är ju som ni kanske vet VÄRDELÖS på att åka skridskor haha! Så jag ägnade min tid åt att titta på grabbarna när dom åkte. För vi var ju samma gäng som dagen innan. Bara att Eric och Paulin var med också :D Nej men det var trevligt! Och sen när vi kom hem så tittade vi på film, skulle vi kanske inte ha gjort för klockan hann bli ganska mkt innan vi somnade, halv ett var klockan när vi gick och la oss. Men jag kunde inte somna så det tog väl typ en timma till eller nått innan jag somnade. Så jag förstår inte alls vf jag är trött idag (A) hihi! Nä man får väl gå och lägga sig tidigt idag så man inte är så trött imorn. För idag har man ju inte fåtr en toppen start precis... Men det är bara att bita ihop och kämpa på! Så det är vad jag ska göra nu!



Puss på er

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards