Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Sara Johannesson - 6 januari 2009 12:44

... ska vara så jävla kallt! Höll fan på att frysa igäl när jag gick till jobbet idag! Hag har fan inte tinat än heller. Kommer vara lagom varm typ vid 7 när jag ska hem, och då får jag låta bli att gå ut och röka. Så hehe jag kommer inte att hinna få normal kroppstemp:S. Jag kommer vara en enda stor isklump när jag kommer hem i kväll.


Nä fan nu vill jag ha vår! Pallar inte med mer kyla, nu har det ju fan vatt jul och nyår så då behöver det inte vara kallt  mer! Hälst av allt vill jag ju att det ska vara april.. Men det är ju en si så där 3 månader kvar...  Så jag får väl bara stå ut och vänta helt enkelt.:(


Nä fan idag är det en riktigt seg dag. Kunderna är grinia för att man ringer när dom är lediga. När vi började vid klockan 9 idag så låg ju halva sverige och sov. Så dom blev ju såå glada när vi ringde... Aja skit samma nu ska jag snart käka.


Puss på er

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards