Alla inlägg den 28 januari 2009

Av Sara Johannesson - 28 januari 2009 11:41

... det är att vara sjuk! Hatar det! Kan knapt prata för att jag har så ont i halsen och huden är ömm, räcker ju att man har kläder påsig så känns det som dom skaver.

Sen är det ju såå kul att vara hemma ensam. Eller inte! Fattar inte hur Tom kunde gå hemma så länge.. Eller ja, han hade ju inte så mkt att välja på men ändå. Jag hade fått dårdimpen (värre än vanligt asså)! Då är det fan illa! Hahaha! Nä men vill bli frisk nu! Har ju varit hemma i 2 dagar nu, så ja börjar känna att jag vill tillbaka. Men kul att sitta på jobbet med feber och utan röst. För rösten behöver man ju inte alls i mitt jobb:P


Nä men eftersom jag bara varit hemma har det inte hänt allt för mkt. Har luggit i soffan och tittat på film typ. Det blir väl det jag ska göra idag med... Så nu ska jag försöka krya på mig sj så jag pallar att gå till jobbet imorn kanske:D


Puss på er



Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards