Alla inlägg den 15 januari 2009

Av Sara Johannesson - 15 januari 2009 09:43

... att titta på alla när man går hem från jobbet. Alla ska hålla sina nyårslöften, det är folk i alla åldrar som är ute och springer och cyklar. Mötte säkert en 10-15 pers som sprang igår när jag var på vägen hem.

Och det gör ju inte alls att man får ännu mer ångest över att man inte tränar! För det är något jag behöver så är det att få lite fason på mina former;) haha! Så man får väl hoppas att man inte är ett hopplöst fall ;) hahaha!!!


Kvällen blev lugn igår. Gjorde inte ett skit typ. Käkade lite och efter det så däckade jag på soffan typ. Var ju ensam hemma, Tom var med och tittade när Eric spelade hockey. Sen när dom kom hem så var det bara att förflytta sig till sängen och sova vidare. Eller försöka iaf, det var inte det lättaste kan jag ju säga. För Tom var så övertrött så han knapt visste vad han hette.. Så han höll på att flänga run, sjunga och så... Men tillslut fick jag sova igen ;)


Idag har man inte fått en dålig start.. Har nollat fram till första rasten. Men det ska det bli ändring på från och med nu. Hehe! Vi har nemnigen en tävling on biobiljetter. Och det skulle ju vara kul att vinna;) hihi!

Så nu ska jag satsa!


Puss på er




Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards