Direktlänk till inlägg 28 december 2008

Fy fan va...

Av Sara Johannesson - 28 december 2008 15:41

... seg jag är!!! Vill bara hem och lägga mig i ett varmt bad så man får tillbaka normal kroppstemperatur. Efter det så lägger man sig i soffan och myser med Tom framför en bra film. Så det är vad jag tänker göra ikväll iaf.


Nä fan vi har ju varit i Enköping mellan den 20e till den 26e. Jätta kul var det! Skönt att inte bara vara hemma utan få se lite nya ansikten och så. Men jag är jävligt trött på att köra bil! Ska fan inte köra en meter till på väldigt länge!


I fredags när vi åkte hem från Enköping så var  vi först hemma hos oss i kanske 15min sen bara det av till Norrahammar för att lämna Emilio, och när vi kommer dit undrar Sanne om jag kan köra till Gränna så hon kan hämta sprit inför lördagen. Så då åkte vi dit och tillbaka till Norrahammar och sen hem till Dalvik. Sen ringde Crille, Roje och fnudd som vi skulle möta vid A6. Så det vara bara att sätta sig i bilen igen och köra dit. Körde fan i typ 6 timmar eller nått!


När vi kom hem sen vid typ 11 så satte vi igång och festade. Gick och la oss vid typ 6 på morgonen.  Sen så gick man upp vid typ 10 och gjorde så lite som möjligt. Vid 1 gick pojkarna ner till systemet och handlade inför kvällen. Och vid typ 4 så körde jag till Norrahammar och började festa igen!


Idag sen när man vaknade vid typ 9 och tänkte bara på att man skulle jobba mellan 12 och 21! Hämskt var det! Ville bara vända mig om och somna igen! men det vara bara att ta bussen vid 20 över 10 in till stan. Vänta på 2an 20min springa hem och hoppa i nya kläder och springa till bussen!


Har ju inte gått allt för bra på jobbet idag. Har sålt 4 sen klockan 12... Men man är ju som sagt ganska seg med... Och så ska man jobba imorn med. 9 till 19. Fan vill ju bara dö!


Nä fan nu börjar jag igen..


Puss på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Johannesson - 2 april 2011 09:46

... skulle DÖ!! Gjorde min första demo på 3 fucking månader! Så ringer Joel mig och ber mig vara mentor. Och jag min dumme fan säger ja!!! :/ Var nervös som ett jävla miffo! Satt i bilen påväg till Rävlanda och hade ångest och satt nästan och grät av...

Av Sara Johannesson - 31 mars 2011 13:24

... bjöd inte på allt för mkt. Var bara en väldigt skön slapp dag :D Blev mys med hundaran och massa film tittande. Tittade bland annat på Beck Lockpojken. Hahaha! finns en ganska så rolig historia som går hand i hand med den filmen. Det kan väl va...

Av Sara Johannesson - 30 mars 2011 12:02

... har varit med min bogg. Men har inte gått att skriva. Men nu verkar det ju som att det funkar ;)   Fan asså vilken helg man hade då. Började redan på fredagen. Jag jobbade ju så jag och Emmelie hade inget planerat. Men vid 8 tiden fick vi någ...

Av Sara Johannesson - 25 mars 2011 12:47

... sista arbetsdagen för den här veckan. UNDERBART! :D Ska bli så grymt skönt att det finns inte!   I helgen var det planerad inflyttninsfest. Men den bli inte av tyvärr:/ Var inte så många som kunde just i helgen. Så får hoppas att det blir bät...

Av Sara Johannesson - 23 mars 2011 09:49

... det var sjukt länge sen jag skrev i min blogg. Har ju hänt MASSOR sen senast. Men allt är lååångt ifrån värt att skriva om hehe.   Men just nu ser mitt liv väldigt fantastiskt ut :) Jag bor ihop men min underbara sambo Emmelie och våra 2 hund...

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards