Alla inlägg den 3 december 2008

Av Sara Johannesson - 3 december 2008 09:10

... säga grattis till Taisto och Sara som fyller år idag:D Sara fyller ju 18 och Taisto fyller 20! Så ett stort grattis till er!


När jag kom till jobbet idag fick jag veta att Sebbe, Micke och Dari har sag upp sig!!! Det var något med strul med lön eller va fan det nu var... Men så otippat! Pratade men Micke senast förra veckan om att sluta och så... Men då var han inte det minsta inne på att sluta. Så man blev ju lite chockad när man fick höra det. 


Nä usch va förkyld jag är! Gör as ont i halsen när jag sväljer, och näsan bata rinner och är täppt:S Blää!! Skit är det! Men man får hoppas att jag blir frisk snart! För detta pallar jag fan inte med länge till. Man är ju helt slut! Orkar inget fan! Och nu ska man behöva gå fram och tillbaka till jobbet med. Men det är ju nyttigt med motion!


Ikväll ska jag på intevju hos Wecall igen:D Jag hoppas att jag får jobbet! För här tänker jag inte vara kvar! Alla slutar ju hej vilt just nu asså.


Aja nu ska jag dela ut fler julkampanjer.



Puss på er


Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards